تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

اردک کوچولوها

1390/9/8 6:01
نویسنده : مامان انیس
465 بازدید
اشتراک گذاری

 

دنیای زیبا

سلام به عسلای مامانی حالتون خوبه اگه از احوالات من بخواین عرض می کنم خدمتتون که الان ٥:٣٠ صبحه بنده از ٤ بیدار شدم شما شیر میل کردین و دوباره لالا فرمودین دنیای زیبا

بعدش رفتم تو آشپزخونه آخه ماشالا وقتی بیدارن تا چراغ آشپزخونه روشن میشه زودتر از من حاضری می زنید. تارا خانم همکه آمار خرابکاریهاش رفته بالا اگه اینطوری پیش بره بزودی باید ظرف و ظروف جدید بخریم

جونم براتون بگه دیروز عصر مثلا می خواستم برم بیرون اما نشد شما هم ٥:٣٠ خوابیدین بمدت حدود ٢ ساعت منم یه مقدار به کارای عقب افتاده رسیدم بعد اینکه بیدار شدین سوپ و سرلاک و آبمیوه خوردین آقای باربد روی مود نق و نوق بود و بغل می خواست یه خورده با هم بازی کردیم وقتی از اتاقتون اومدم بیرون سریع دنبالم بودین عین جوجه اردکا من نمی دونم این همه اسباب بازی رو من و بابا مگه برا خودمون خریدیم که نگاهشون نمی کنین. گناه دارن دلخور میشن ممکنه قهر کنن.

ziba

شب هم من کلی خوابم می اومد دیگه یادم نیست شمازودتر خوابیدین یا من

الحمدالله یه خورده بهتر شدین .امیدواره همیشه سلامت باشید خوشگلای من بی نهایت دوستتون دارم و می بوسمتون

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

درسا اجابت یک دعا
8 آذر 90 7:20
سلام انیسه خانم . کوچولوهای زیبایی دارید . امیدوارم خداون حافظشون باشه . به وبلاگ درسایم سر بزنید .
sara
8 آذر 90 19:40
salam azizam khoobi?mc k nazar gozashti man aslan webe dgei nadaram vase bazia sooe tafahom pish oomade shayad chon esmam sara hast
مامان آرشیدا قند عسل
8 آذر 90 23:44
ببینید چه مامان مهربونی دارید که وقتی که خوابش هم نمیبره میاد واسه شما پست میذاره همچین یه کوچولو هواشو داشته باشین لطف بفرمائید ظرف و ظروف نشکنید وگرنه بعداً مجبور میشید توی ظرفهای یه بار مصرف غذا بخرید هان گفته باشم!!