تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بهار 95

1395/1/22 5:36
نویسنده : مامان انیس
1,681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام بهاری و زیبا خدمت شما عزیزانم سال نو و فصل نو بر شما مبارک همه لحظه هاتون بهاری و لبریز از شادمانی ...امروز تقویم وبلاگ سن جالبی برای شما زده 5 سال و 5 ماه و 5 روز.. این شد بهانه ای تا من چندتایی عکس از نوروز 95 براتون بزارم ...شرح داستان ایشالا بمونه برای یه وقت دیگه

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

الهام مامان امیر علی و امیر حسین
30 فروردین 95 9:20
امیدوارم سال جدید سالی پر از سلامت و تندرستی برای شما و بچه ها باشه. آقا باربد هم که عینکی شده، شیطون بلا.
مامان انیس
پاسخ
ممنونم عزیز دلم بهترین ها رو براتون آرزو دارم اره باربد چشماش آستیگماته و باید عینک بزنه
مامان جونم
8 اردیبهشت 95 10:30
سلام سال جدید مبارک خدا بچه هاتون را حفظ کند
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم براتون بهترین ها رو آرزو دارم محبت کردید
همیلا
15 اردیبهشت 95 14:26
عزیزم چه خانووم دختر و آقا پســـر ناناسی!
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم محبت دارید لطف کردید
نرجس مامان سه قلوها
22 اردیبهشت 95 14:26
سلام انیس جان من مدتیه دارم وبلاگتون رو میخونم به نظرم جزو کاملترین و بهترین وبلاگاست ولی حیف که الان مدتیه دیگه مثل قبل نیست اخه چرا؟ راستی ارشیدا دوست دو قلو ها کجاست بازم با هم در ارتباطین؟
مامان انیس
پاسخ
سلام دوست خوبم یک دنیا ممنونم از لطف و محبت و توجهت عزیزم ... متاسفانه مدتیه کم کار شدم بدلایل مختلف و سعی می کنم فعالتر باشم محبت کردی نازنین مهربون برای تو و عزیزان دلت بهترین ها رو آرزو دارم آرشیدای نازنینم هم هست ...منتها مامانش عین من تنبلی می کنه نمی نویسه نظر لطفت رو حتما بهش میگم و تشکر می کنم ازت
آزی
24 اردیبهشت 95 16:08
ماشا الله ان شالله خدا نگدارشون باشه
مامان انیس
پاسخ
ممنونم عزیزم از لطف و محبتت
بهـراد
11 خرداد 95 12:17
بهـراد
12 خرداد 95 17:32
ممنونم
مامان انیس
پاسخ
شما لطف دارید
بهـراد
22 خرداد 95 18:44
جالبه بدونی خیلیا رو این کلمه کلی ایراد و اشکال گرفتن!
مامان انیس
پاسخ
واقعا ... خیلی ها روی بی اطلاعی ایراد می گیرن البته...
بهـراد
23 خرداد 95 23:59
سلام جوابتو توی وب خودم دادم شما چرا نمینویسین خانوم؟
مامان انیس
پاسخ
سلام تشکر از لطفتون محبت کردید ...خوندم خیلی دلم می خواد که مثل سابق بنویسم ولی مشغله و سایر مسایل اجازه نمیده
رعنا
28 خرداد 95 16:09
چه بچه های نازی ماشا الله
مامان انیس
پاسخ
ممنونم عزیزم محبت کردید
مامان نازنین زهرا
2 تیر 95 23:22
سلام مامان انیس جون. وبلاگ زیبایی داری. ایشاالله خدا دوقلوهاتو واست نگه داره. به منم سر بزن خوشحال میشم.
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم بسیار لطف کردید ممنونم براتون بهترین ها رو آرزو دارم
گل آرا مامان طاها و تارا
20 مرداد 95 17:32
سلام انیس جون الهی عکسای نازشونو دیدم کلی ذوق زده شدم.ماشالله بهشون.ان شالله عروسی و دامادیشون.
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماه نازنینت ..لطف داری خانوم دوستتون دارم براتون بهترین ها رو آرزو دارم
بهـراد
29 آذر 95 23:43
این باغ فلاحت نیست ؟!
مامان انیس
پاسخ
چرا یکی دو تا از عکسا مربوط به رستوران باغ فلاحت هست و بقیه هم مربوط به پارک وحش و طبیعت دز
مائده جون
17 خرداد 96 9:59
سلام مامان انیسوبلاگت خیلی ماهه..خدااین کوچولوهارو براتون نگهداره... به منم سر بزن... راستی اگه تونستی منم توپیوندات درج کن
مامان انیس
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم از لطف و محبتت شاد و پیروز باشی
هانیل
17 خرداد 96 12:42
ماشالا چه دوقلوهای نازی خدا حفظتون کنه همشهری جااااان خیلی خوشحالم که یه همشهری اینجا پیدا کردم .خیلی عکس ها قشنگن مخصوصا عکس های باغ فلاحت خوشحال میشم به منم سر بزنید
مامان انیس
پاسخ
سلام مرسی از لطف و محبت شما پایدار باشید
سميرا مامان اميرين
24 تیر 96 18:34
واى ماشاالله دلبرا چه بزرگ شدنننننننن يادمه با اميرعلى همسنن پس مهر ماه كلاس اولى ميشن خدا پشت و پناهشون ، خيلى دلم براتون تنگ شده بود دوستم😘😘
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم لطف بی نهایت داری دل ما هم تنگ شده بوس