تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

82 ماهگی

1396/6/17 19:21
نویسنده : مامان انیس
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  و صد تا سلام به دردونه های قشنگم ...امروز هفده شهریور ماه ۹۶ هشتاد و دو ماهه شدید ....چقدر زمان زود می گذره هنوز من شتاب عمر رو نمی تونم باور کنم که وروجک های چهل و چند سانتی من انقدر بالیدن و بزرگ شدن و امسال هم میرن کلاس اول ...چه سعادتیه مادر شما بودن و چه لطف بزرگی خدای مهربون در حق من کرد با دو گلی که برای من فرستاد که هستی و زنده بودن من رو معنای تازه ای بخشیدید ...خدای مهربونم از میون تندباد حوادث ما رو به اینجا رسوندی ازین به بعدش هم سپرده به دستان مهربان تو هستیم ...سلامتی و عاقبت بخیری و براورده شدن ارزوهای قشنگی که برای دردونه هام دارم رو از تو می خوام ...این روز به شما و به خودم مبارک باشه ..هشتاد و دو ماه از روزی که مادر شدم گذشت و این رو مدیون لطف بی پایان الهی و حضور سبز شما هستم ...

وروجکها تو کارهای خونه بهم کمک می کنن هر چند آخرش به دعوا ختم شد ولی ته دلم قیلی ویلی رفت از این حس مسیولیت پذیریشون ....از ته دل ذوق دارم وقتی کسی میاد و اتاق مرتب شما رو می بینه و تعحب می کنه از اینکه انقدر مرتبید ...عاشقتونم دردونه های نازنینم 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ندا
19 شهریور 96 19:56
سلام خوشحال میشم از پیج اینستا گرام من دیدن کنید گلسرهایی بسیار خاص و متفاوت برای دختر کوچولوهای دوست داشتنی شما https://www.instagram.com/golesardarab/
مامان انیس
پاسخ
سلام  و درود بی نهایت.. ممنونم از لطفتون
سميرا
24 آبان 96 8:26
سلام دوست قديميممممممم خوبين چقدر دلم براتون تنگ شده بوددددددددد اى جونممممم دو قلوها كلاس اولى شدن😍😍 خوشحالم كه هنوز مينويسين در پناه خدا باشين😘😘
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزدلم فدای تو بشم کلی دلم برات تنگ شده خودت و گل پسرات چطورید .. ما که سه تایی کلاس اولیم روزگاری داریم شنیدنی و خواندنی و دیدنی..مراقب خودتون باشید محبتبغل