تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

وروجکهای من

1396/6/11 1:18
نویسنده : مامان انیس
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به همه دوستان گلم ...خیلی وقته اینجا نیومدم ..شبکه های مجازی و رنگ و لعاب و مشغله های مختلف من رو از دنیای وبلاگ نویسی دور کرده هر چند کم و بیش وبلاگ دوستان رو می خونم ولی می بینم خیلی ها مدتهاست بروز نکردن وبشون رو ..در هر صورت هر جا هستن دلشون شاد و لبشون پر خنده باشه

تارا و باربد حسابی بزرگ شدن دارن میرن کلاس اول حسابی شیطون و بازیگوش و حاضر جوابن از صبح تا شب تو سر و کله هم می زنیم خیلی دعوامون میشه ولی خب دنیای شیرینیه که حتی یک ثانیه اش رو با دنیا عوض نمی کنم

خدا رو هزار مرتبه شکر به خاطر لطف و مرحمتش بخاطر اینکه همیشه هوای ما رو داره و دست ما رو می گیره ..حرف زیاد دارم ...امشب بعد مدتها اومدم تنظیمات وبلاگ و از اینکه میشه با گوشی تایپ کرد خیلی خوشحال شدم ...اینجوری راحت تر می تونم بیام وبلاگ ... فعلا همه شما رو به خدای مهربون می سپارم می بوسمتون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ایستگاه کودک
11 شهریور 96 7:06
سلام خدا براتون حفظش کنه موفق باشید
مامان انیس
پاسخ
سلام و درود مرسی از لطفتون
مادر خانومي
19 شهریور 96 10:16
خوش اومدی مامان انیس مهربون، دلمون واسه باربد و تارا تنگ شده بود
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم منم دلتنگتون بودم خوشحالم که هستید