تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

تداركات جشن تولد

1390/8/19 17:53
نویسنده : مامان انیس
3,272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه هاي مامان

حالتون چطوره .اگه خدا بخواد فردا قراره جشن تولد يكسالگيتون رو برگزار كنيم. هرچي از دست من و بابا  بر مياد سعي مي كنيم كوتاهي نشه و همه چيز به بهترين شكل ممكن انجام بشه ديروز بعد از ظهر من و خاله جون و باربد رفتيم دنبال كيك و تزئينات و لباس و ... امروز هم بابايي رفته دنبال بقيه كارا مهموناي عزيزمون رو هم دعوت كرديم .ايشالا كه ميان و به شادي همه چي برگزار بشه و به هممون خوش بگذره .

امروز من دير تر از هميشه اومدم چون همكارام مأموريت رفته بودن و بايست به جاشون مي موندم .وقتي اومدم خونه بقيه حضرات رفتن بيرون و من و بچه ها باهم تنها بوديم بعد از كلنجار فراوان با خواب سرانجام ساعت 4:30 خوابيدن و من بعد از مرتب كردن خونه اومدم به وبتون سر بزنم.

امروز خاله نيكي ازم پرسيد چه حسي دارم.بهش گفتم خيلي خوشحالم  ولي اين يه سال به چه سرعتي گذشت انگار گردش 365 روز سال رو حس نكردم و يه دفعه به خودم اومدم مي بينم بچه ها دارن راه ميرن و كم كمك حرف مي زنن.به يه چشم به هم زدني وقت مدرسه و دانشگاهشون مي رسه

خدايا خودت مراقب تمام بچه هاي پاك و معصوم دنيا باش از هر رنگ و ن‍‍ژادي كه باشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ایران گویا
19 آبان 90 18:43
سایت ایران گویا حدود هزارو دویست سایت ایرانی پربیننده را دسته بندی کرده و جهت سهولت کار به کاربران ایرانی ارائه نموده است سایت های مختلف براساس موضوع رتبه بندی شده و در یک ستون قرار داده شده است و رتبه بندی سایت ها نیز براساس آمار بازدید جهانی هر سایت می باشد یعنی گلچینی از بهترین سایت ها http://irangooya.ir/ معرفی بیش از چهل سایت ارائه دهنده وبلاگ ، ارائه دهنده قالب وبلاگ ، دانلود و ....
مامان بیتا
19 آبان 90 20:20
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان بیتا
19 آبان 90 20:22
تولدتون مبارک
مامان محمدجان
20 آبان 90 0:21
سلام عزیزم خوبی؟کلوچه ها خوبن؟ خسته نباشی خانمی به سلامتی ایشالله پیشاپیش تبریک میگم ایشالله جشن 100 سالگیشون