تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

رشته مرواريد

1390/8/7 17:59
نویسنده : مامان انیس
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزيزاي دلم حالتون چطوره گلاي من

ديروز غروب رفتيم خونه خاله من برا شام اونجا بوديم بعدش برگشتيم خونه مامان جون شما يه ذره تو ماشين خوابالو بودين وقتي رسيديم خونه تارا به اندازه نيم ساعت خوابيد و باربد هيچي. قبل سريال ستايش باربد خوابيد و ساعت حدود 11 اومديم خونه خودمون البته با اعتراض شديد بابا جون مواجه شديم كه بابا اين هفته نوبت شماست و امكان نداره بزارم بريد و ازين حرفا ولي خب حرف ما چربيد و اومديم خونه تقريبا قبل از 12 خوابتون برد البته منم بيهوش شدم.

امروز صبح وقتي رفتم اداره هنوز خواب بودين تا ساعت 9 .بعد صبحونه و بازي دوباره 11 خوابيدين تا 1 منم ساعت 2 اومدم خونه .

امروز تو اداره آرشيدا هم اومده بود. بهتر شده خدا رو شكر مامانش رفت مأموريت يكي دوبار بهش سر زدم اخلاقش هم عوض شده كمي باهاش بازي كردم .

امروز مامان جون برا ناهار پيشمون موند و ساعت 4 با بابا ايمان رفت خونشون شما هم بعد از كلي سرو كله زدن و فضولي و ... بالا خره خوابتون برد.

راستي يه خبر خيلي مهم:

امروز بابايي يه چيز  نه سه چيز جالب نشونم دادك

دندوناي تارا خانم دارن ميان يكيشون كه جمعه اومد . امروز هم دندون هشتم و نهمش نيش زدن اومدن بيرون ( چهارمي پائين و پنجمي بالا )- مباركت باشه دخمل گلم

باربد نمي زاره درست داخل دهنشو نگاه كنيم ولي فكر كنم يه خبرايي هست

 

به عرضتون برسونم كه آقا باربد بيدار شد و الان تو بغلم در حال وارسي اطرافشه و زير لب با خودش داره محاسباتي انجام ميده بله نتيجه داد. گوشي تلفنو گرفت و داره شماره ميگيره و هيس هيس مي كنه ...........

فعلا خداحافظ تا فرصتي ديگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)