تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

روزي ديگر

1390/7/13 18:02
نویسنده : مامان انیس
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشه هاي مامان

حالتون چطوره ؟ديروز ظهر من و خاله نيكي يه ساعتي مرخصي !!!!!!!!!!!!!!!!!! گرفتيم رفتيم بيرون براي يه كاري كه اگه گفتين سر از كجا درآورديم بللللله فروشگاه عرضه محصولات فرهنگي و آموزشي كودكان.اگه گفتين نتيجه چي بود بله حدود 10 دقيقه ايستادن و خريد حدود 120 هزار تومن كتاب و اسباب بازي و ....

براتون يه كلبه بازي گرفتم ظهر كه اومدم خونه ذوق زده منو بابابي براتون علمش كرديم .شماها هم اول تحويلش گرفتين و معلوم بود خوشتون اومده ................ ولي ظاهراترجيح شما بازي با كفگير و ملاقه اس

ديروز بعد از ظهر يكي دو ساعت خوابيدين بعد كمي رفتيم بيرون كالسكه سواري به روش هميشگي .

ديروز خدا رو شكر بعد مدتها اشتهاتون بر گشته بود وحدود 2 كاسه پر از سوژتون خوردين . شب ساعت 10:30 خوابتون برد.امروز ساعت 5 صبح چشام باز شد يه دفعه ديدم پسري روبروم نشسته مي خنده الهي فداي اون صورت گلش برم.منم از فرصت استفاده كردم وتعويض لباس صبحگاهي رو انجام دادم بعد 10 دقيقه خوابيد تا ساعت 7و خورده اي كه داشتم مي رفتم اداره هر دو تون بيدار شدين و وقتي درو بستم صداي گريتون بلند شد.

ديروز خبر خوبي شنيدم مربوط به يكي از آشناها كه خدا رو شكر مشكلش حل شده

خداوندا به حق بزرگيت آرامش و سلامتي به همه ما عنايت كن .

خداي بزرگ و مهربونم از اينكه به من تحمل سختي ها و مشكلات رو عطا مي كني ازت ممنونم.به من كمك كن تا با كمك نيروي تفكر و انديشه بتونم بر اين تلاطم روحي و آشفتگي ذهني خودم فائق بيام و در انجام راه حلي كه براي مشكلم پيدا كردم ثابت قدمم نگهدار

خداي بزرگ و عزيزم تمام افرادي رو كه باعث آزار و تباهي آرامش ديگران مي شوند. اگر قابل هدايتند مورد هدايت و اگر سزاوار عذابند به تاوان الهي دچار كن.

نوگلاي من زياد به دل نگيريد. اين يادداشتاي شخصي منه كه بااجازه تو وبلاگ شما نوشتم.شايد اگر افرادي اينها رو مي خونن كه در سرشون هواي اذيت و آزاره به خود بيان

الان مي خوام بعد مدتها چندتا عكس براتون بزارم.ماشالا به جونتون كه اينقده بامزه شدين خدايا شيريني و حلاوت اين فرشته ها رو هيچ وقت ازمون نگير

 

 

سه قلوها در جشن روز دخملا( تارا - باربد- آرشيدا )

 

الان جونم براتون بگه شما بعد خواب ظهر بيدار شدين و محض رضاي خدا يه ذره اخلاق ندارين.همش گريه نق نوق دادو بيداد و استمداد بغل بغل بغل    مگه من چند تادست دارم

از حالا تا شب كه بخوابين خدايا با اين فريادهاي باربد و گريه هاي الكي تارا به دادم برس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سيد اميرعباس بابا
13 مهر 90 18:17
سلام دوست جونم... خوبي؟؟؟ عيدت مبارك باشه... با قسمت هفتم خاطراتم منتظر حضورت هستم... بهم سر بزن... مواظب خودت باش زمستون اومده سرمانخوري دوست كوچيكت سيد اميرعباس
مامان رامیلا
13 مهر 90 20:47
نازی ماشاءا.. خدا نگهشون داره .