تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

دنیای بزرگترا

1390/7/11 10:33
نویسنده : مامان انیس
545 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های نازنینم.سلام صبح قشنگتون بخیر باشه

امیدواره همیشه همیشه شاد و سرزنده بمونید و  پاکی و صفای کودکیتون همراه شما باشه

امروز می خوام براتون از یه دنیای دیگه حرف بزنم. دنیای آدم بزرگا. آدمایی که به اندازه یه کهکشان ادعای پاکی دارند.آدمای به ظاهر دوست ولی دلسنگ و  از مار زنگی بدتر

منو ببخشید دلبندای من. زندگی همش روی خوش سکه نیست.تلخی و رنج و بی وفایی هم داره

از خدای بزرگ می خوام که شادمانی و مسرت همراه همیشگی شما باشه و بهتون کمک کنه تا در گذر روزگار فولاد آبدیده بشین و تدبیر شما رو زیاد کنه تا بتونید در برابر ناملایمات ایستادگی کنین.

ما بزرگترا فکر می کنیم که دنیای قشنگی داریم. روزبروز به ظاهر دنیامون بیشتر توجه می کنیم و لحظه به لحظه از معنویت و پاکی فاصله می گیریم. ادعای خداپرستی داریم.ولی اصول کتاب آفرینش رو به بهانه های واهی زیر سوال می بریم.

با سستی اعتقاداتمون باعث هر چه دورتر شدن آدمای دیگه از خدا میشیم. مدتی پیش سریالی نشون میداد به اسم سقوط یک فرشته .مربوط به نفوذ و رسوخ شیطان در روح و کالبد آدمایی که به ظاهر خیلی محکمند و از درون پوچ و خالی .داستان قشنگی رو به تصویر کشیده و سرانجام دل سپردن به فرامین شیطانی رو نشون داده بود.

اولش می گفتم یعنی تا این حد ؟ آخه مگه امکان داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی الان به این نتیجه رسیدم که توی دنیای غیر رنگی بزرگترا همه چی امکان داره

برای ما خیلی سادس که که با احساسات دیگران به راحتی بازی کنیم .فریبشون بدیم .قصه پردازی کنیم ، شخصیت مجازی با رنگ و لعاب دهن پرکن بسازیم دروغ رو لباس واقعیت بپوشونیم و به افرادی که صادقانه در کنار ما هستند براحتی دروغ بگیم . پنهان سازی  کنیم و حتی برای یک لحظه فکر نکنیم و اصلا متأسف نباشیم برای زمانی که خود ودیگران رو فریب دادیم .تا وقتی که بتونیم به بازی گناه آلودمون ادامه میدیم و در نهایت اگه گرفتار شدیم فقط بگیم ببخشید ، شرمنده ایم ، قصدی نداشتیم اسم خدا و پیغمبر رو بیاریم و به خیال خودمون همه چی به خیر و خوشی تموم بشه

نازنینای من با اینکه آرزوم به ثمر رسیدن و بزرگ شدن شما دوتا فرشته زندگیمه ولی از ورودتون به دنیای نا امن بزرگترا می ترسم.آخه دنیای ما دنیای تمیزی نیست. از خدا می خوام اونقدر به من توان و یارایی بده تا بتونم شما رو محکم و قوی تربیت کنم.

از تمام  خوانندگان این وبلاگ عذرخواهی می کنم.قصد اهانت به هیچ کدوم از عزیزان و نفی همه خوبی ها و قشنگیهای این دنیا رو ندارم. بدیها حتما مربوط به عده معدودی میشه که انشالا انگشت شمار باشن.

ولی روی سخنم با همون یه عده معدوده که به خودشون بیان .یه مثلی هست که میگه از هر دست که بدی با همون دست میگیری. دیر و زود داره سوخت و سوز نداره .آدم تو ی همین دنیا تاوان اعمالش رو میده.اصلا بهشت و جهنم رو اعمال ما میسازه.

پس اسیر غرور و خودخواهی بیهوده نشیم.شیطان همیشه در کمین فرصت های طلایی زندگی ماست. سعی نکنیم با رفتار وگفتار خودمون باعث آزار دیگران بشیم. به خودمون بیایم، شاید امروز آخرین فرصت ما باشه................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدجان
11 مهر 90 11:07
سلام عزیزم انگار خیلی دلت گرفته!راست میگی والله خدا شر همچین ادمایی رو از سر ملت کم کنه