تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

عسل و نفس

1390/3/1 20:10
نویسنده : مامان انیس
470 بازدید
اشتراک گذاری

بچه هاي نازنينم سلام

الان كه دارم اين مطلبو مي نويسم ساعت 7 و 15 دقيقه بعد از ظهره هر دو تون خوابيدين و سكوت  تموم خونه رو فرا گرفته . با اين همه فضولي به سرو صدا و شيطوني هاتون عادت كردم وقتي خوابيدين دلم براي شيرينكاريهاتون تنگ ميشه .

پسر بلا و دختر طلايي من وقتي تو خواب ناز هستين ، آرامش معصومانه چهرتون تمام خستگي من و بابا رو از تنمون بيرون مي كنه .مخملي هاي من امروز دقيقا 6 ماه و نيمه شدين .از خداوند مهربون مي خوام سلامت و عافيت را نثار تموم كودكان دنيا بكنه .بچه هاي معصومي كه وجودشون سرشار از شادي و آرامشه و از تموم پدر و مادرهاي دنيا مي خوام كه لذت وقت گذراني با بچه هاي گلشون رو با هيچ چي عوض نكنن.

تارا و باربد  الان دو ماهي هست كه غذا خوردن ( غذا هاي نيمه جامد مثل سوپ ، حريره بادام و سرلاك ) رو شروع كردن و خيلي خيلي هم دوست دارن. باربد مامان خيلي خوشگل غذا مي خوره تارا طلا هم بعد از خوردن يك قاشق حتما بايد تمام انگشتاشو بخوره تا بهش بچسبه و گرنه غذا مزه نداره

تارا در ماشين

 

 

باربد در ماشين

 

                niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عادله پازانی
1 خرداد 90 22:53
سلام ، وبلاگ جالبی دارید. خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
کار سیاه قلم از چهره انجام میدم

www.adipaint.blogfa.com

با تشکر
پازانی






دختر عمه آراد و آیسا
21 فروردین 92 15:19
سال عزیزم دوقلو های زیبایی داری با اجازه لینکتون میکنم اگه دوست داشتی با هم دوست شیم


مرسی گلم امیدوارم تمامی لحظه هاتون سرشار از شادمانی باشه مرسی که بهمون سر زدید به خونه ما خوش آمدین