تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

اول قصه

1390/3/2 1:46
نویسنده : مامان انیس
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه هاي گلم

چند روز پيش اين وبلاگ رو براتون درست كردم تا وقتي بزرگ شدين از خاطرات روزانه سالهاي اول زندگيتون با خبر باشيد . ولي مامي سرش خيلي شلوغه و فرصت كافي نداره چند روز پيش 6 ماهه شدين و من دوباره رفتم سركار اين روزا خيلي خيلي شيرين شدين و صبحا پيش مامان بزرگ هستين .تاراجون دختر گلم ماشالا خيلي شيطون شده چهاردست و پا راه مي ره و به همه چي كار داره و سعي مي كنه به خوبي همه چيو به هم بزنه ولي باربد پسر نازم آقاست خيلي آرومه .

من و بابايي هميشه خدا را به خاطر  شما فرشته هاي قشنگ زندگي شكر مي كنيم.

 

                            niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مادر کوثر
26 اردیبهشت 90 16:54
وای نی نی های دوقلو. به کوثر منم سر بزنید


محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:52
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!
مه سیما
31 اردیبهشت 92 9:50