تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

درد و دل

1390/6/16 11:45
نویسنده : مامان انیس
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفسام

حالتون چطوره گل پسر قند عسلم،دخمر طلای خوشگلم

نازنینای من فردا ده ماهگیتون تموم میشه و به سلامتی میرید تو یازده ماهگی الهی فداتون بشم دارین زود بزرگ میشین ها .ایشالا 100 سال زنده و سلامت و باشید و خداوند مهربون عاقبت بخیری رو نصیب شما و همه نی نی های دنیا بکنه

جونم براتون بگه هر روز دارین شیطونی جدیدی از خودتون بروز میدین دیگه به سختی رو زمین می مونید تارا که دیگه خوب راه میره باربد هم می ایسته سرپا با کمک راه میره وقتی میرسه به آخر مبل یا بر می گرده یا اونقدر اونجا می مونه تا حوصله اش سر بره و یکی به دادش برسه ببردش تو یه موقعیت دیگه .

از صبح تا ظهر پیش مامان جونید و از ظهر تا موقع خواب بنده در خدمتگزاری حاضرم.

ساعت 11 شب من بیشتر از شما خوابم میاد و به قول بابایی اخلاقم از این رو به اونرو میشه.

دیشب بابا ایمان می گفت از وقتی بچه ها به دنیا اومدن واسه من وقتی نمی زاری اولش عصبانی شدم و برای بار چندم ازش خواستم شرایطم رو درکم کنه ولی بعدش کمی فکر کردم دیدم بنده خدا بیراه نمیگه  آخه از موقع تولدتون تا حالا علاوه بر مامان جون ، بابایی هم کلی کمکم بوده تا شما ها اینقدی شدین حالا از خدای مهربون می خوام همینطوری که تا الان همه جوره یار و کمک رسان من بوده بهم نیرویی چند برابر بده که به خوبی هم از پس کار خونه بربیام و  هم نگهداری از شماها و هم کار اداره و هم اینکه بتونم کم کاریهامو جبران کنم. خدایا بهم کمک کن تا برا بچه های گلم مادر شایسته ای باشم و مایه افتخار و سربلندیشون و برای همسرم همراه همیشگی

شیطونکای من دیروز بعد از ظهر یکی دو ساعتی خوابیدین ساعت حدود 9 شب بیدار شدین و تا ساعت 12 مشغول فضولی یکی دو شبه که باید خاموشی بدم و بقیه رو مجبور کنم بخوابن تا شماها هم بخوابین و همیشه موقع خواب با هم درگیری و کشمکش داریم. چون ماشالا به روحیه کنجکاوتون که می خواین از همه چی سر دربیارین حتی تو تاریکی

وقتی خوابیدین عین دو فرشته کوچولوین که باورم نمیشه تو بیداری انقدر سرو صدا می کنین .تارا موقع خوابیدن همیشه در حال وول خوردنه آخر سر هم بصورت سجده می خوابه صورتش یه وری روی بالش

باربدی هم که تو رختخوابش می چرخه صبح که بیدار میشم می بینم پاهای کوچولوش رو بالشه

ضمنا هر دوتون از پتو و ملافه و ..... بدتون میاد و همیشه از رو خودتون پرتش می کنید. هر ساعتی از شب بیدار بشیم باید روتون رو مرتب کنیم

براتون همیشه روزهای سبز و پر از شادابی و نشاط در تمام زندگیتون آرزو می کنم .عزیزای دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان قندعسل
16 شهریور 90 20:05
انسیه جون خدا قوت ماشالله خیلی پر مشغله ای شغل شریف بچه داری که 24 ساعته بدون مرخصی حتی استعلاجیهمسر داری و ...بماند ایشالله که خدا یه نیروی مضاعف بهت بده که از پس همشون بر بیایدو تا بوس واسه جوجوها من که ندیده عاشقشونممممم