تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

گلهاي باغ زندگي

1390/2/26 17:34
نویسنده : مامان انیس
495 بازدید
اشتراک گذاری

بچه هاي نازنازي من سلامفرشته

امروز ساعت 10 از خواب بيدارشدين و تا الان كه ساعت تقريبا 4 بعد از ظهره مشغول شيطنت بوديد ولي چند دقيقه پيش باتري تارا تموم شده و الان خوابيده. و باربد گلم تو بغل بابايي داره سر و صدا مي كنه . امروز من و بابايي به اين نتيجه رسيديم كه يه جوري بايد تارا رو ببنديم به خودمون چون كه ماشاله زياد ورجه  وورجه مي كنه شايد 10 بار سرشو به در و ديوار و كمد و.. كوبيده با اين حال بازم فضولي رو ادامه داده .باربد ناقلا چند روزيه كه شست پاشو تا نزديك دهنش مي بره

                             niniweblog.com

 

خداوندا شكرت به خاطر اين بچه هاي سلامت

                      niniweblog.com

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مادر کوثر
26 اردیبهشت 90 17:42
آتوسا
26 اردیبهشت 90 23:07
سلام انيسه جون
واي ني ني هاتون خيلي دوس داشتني و خواستني هستن,عكسا رو كه ديدم عاشقشون شدم
ايشالا زير سايه ي پدر و مادر مهربونشون هميشه شاد و سلامت باشن


انیسه
27 اردیبهشت 90 12:11
سلام آتوسای عزیز از لطفتون خیلی ممنونم . براتون آرزوی سلامت و شادکامی دارم . پیشاپیش روز مادر رو بهتون تبریک میگم.