تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

نی نی های گلم

1390/2/26 17:29
نویسنده : مامان انیس
739 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های عزیزم سلام

امروز صبح وقتی اومدم اداره هنوز خواب بودین مامان بزرگ اومده پیشتون شما ها اونقد دیشب فضولی کردین که از شدت خستگی بیهوش شدین و ماشالا هنوز خوابین.

دیروز دو تاییتون روروک سواری کردین تارای بلا که تا سوار میشی دور زدنو شروع میکنی و باید همه چیو از جلوت بردارم .باربد خان تو هم داری راه می افتی .میگن تا دو سال دیگه حسابی شیطون میشی و تلافی این مدتو در میاری راست میگن مامانی .....؟

 

                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بچه های نازنینم منو ببخشید اگه گاهی خسته هستم و تحملم کم میشه شما فعلا آزادید تا هر شیطونی که دوست دارید بکنید از خدا می خوام که تواناییمو بیشتر بکنه تا بتونم خیلی خوب بهتون رسیدگی کنم.

شما شیطون بلاها عشق من و بابایی هستید. امیدوارم همیشه سالم باشید و تموم آرزوهای قشنگی را که برای شما دو تا ناقلا داریم براورده بشه.

 

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مادر کوثر
26 اردیبهشت 90 17:44
بهشت زیر پای توست شک نکن
shiva
26 اردیبهشت 90 19:26
akheeee kheili ghashangoo jaleeeb bodaaan...eshalaaaa 100000 sal salemo khoshhal sayaton bala sareshon bashe...