تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

شمپل و ممپل آله!!!!!

1390/4/26 14:11
نویسنده : مامان انیس
1,749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!! من خاله جونتونم. امروز از ماماني اجازه گرفتم و به جاش براتون مطلب نوشتملبخند

خيلي وروجكين. مي دونستين؟ تارا خانم كه من هر وقت پاي كامپيوتر ميشينم مياد از پاچه شلوارم اويزون مي شه و اظهار محبتن ميكنه با تفي كردن لباسم و ابوووووو مي گه!!!!

امروز نيمه شعبانه و تعطيله اما من سر كار بودم (آله جونم ها نه ماماني) وقتي اومدم دو تايي تون خواب بودين خواستم بيدارتون كنم ماماني گفت نه تازه خوابيدن. نگاتون كردم و رفتم لباس عوض كنم كه يهو تارا خانمي چهار دست و پا از اون اتاق سرك كشيد تو اتاق من بغلش كردم و كمي چلوندمش عاشق اين كاره (البته از نظر من)

 باربدي مي دوني تو اسب تك شاخ خاله اي؟؟؟؟ (به خاطر اين كه يه دندونه كوچكولو داري)

تارا خانمم كه نشستننش شكل خاله جونشه يه پاش هميشه كشيدس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)