تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

چهل و سه ماهگی

1393/3/17 7:31
نویسنده : مامان انیس
897 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام و صد تا سلام به فرشته های من

صبح 17 امین روز خردادیتون بخیر امروز به سلامتی 43 ماهه میشید و به خاطر این نعمت همیشه خدا رو شاکر و سپاسگزارم

اینو بدونید هر جا که باشید و در هر شرایطی همیشه براتون آرامش ، سلامتی و موفقیت و عاقبت بخیری آرزو دارم

بدونید که هستی و زندگی و ضربان قلب ما هستید

تا ابد عاشقتونم دردونه های من

ziba

 

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان شینا
17 خرداد 93 13:20
مبارک باشه ایشالا همیشه سالم باشید و پر انرزی
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامانی
17 خرداد 93 13:42
چهل و سه ماهگیتون مبارک فسقلای من
مامان انیس
پاسخ
مرسی خاله جونی
حانیه
18 خرداد 93 13:55
ای جانم ...امیدوارم همیشه شاد و سالم باشید..مبارکه
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سونیا
21 خرداد 93 10:53
43 ماهگیتون مبارک خوشگلا کوچولوی من انشالله که شاد و سرافراز باشید
مامان انیس
پاسخ
زنده باشی دوست گلم محبت کردی
سولماز
22 خرداد 93 22:29
سلام به سلامتی یک ماه دیگه تمام شد با امید داشتن روزهای خیلی خوب براتون
مامان انیس
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفت
نوشین مامان آریا
25 خرداد 93 10:05
43 ماهگیتون مبارک باشه امیدوارم همه روزهاتون رنگی باشه
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی
مامان آرشیدا کوچولو
29 خرداد 93 14:45
سلام مهربونم انیس جون لطفا یه اس بهم بدهه فدات شمارت برام بیفته عزیزم فرشته های نازم رو ببوس . الهی تنشون همیشه سالم باشه
مامان پریسا
30 خرداد 93 11:03
مبارک باشه عزیزم.
مامان انیس
پاسخ
ممنونم عزیزم