تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سی و نه ماهگی

1392/11/17 16:51
نویسنده : مامان انیس
913 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به فرشته های زندگیم

سی و نه ماه مادری و عشق و شور رو به خودمون تبریک میگم

سی و نه ماهه با همیم با هم نفس می کشیم کودکی می کنیم و در یک کلام زندگی می کنیم

لحظه های زندگی من سرشار از شوق و لذت و سرزندگیست  به خاطر حضور سبزتون به خاطر معجزه بی مثال خداوندی

قصه من و معبودم و و لطف بی پایان او  و تسلیم من به درگاهش نیازی به تکرار ندارد که سرفصل تمام زندگی ماست

خدایا چون همیشه خود و عزیزانم را به تو می سپارم که تو مهربانترین مهربانانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مادر امیرین
18 بهمن 92 17:54
انیسه جونم .... 39 ماه مادر کردنت و بهت تبریک میگم..البته به توان 2 .خدا قوت مامانی...
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری
نرگس مامان طاها و تارا
18 بهمن 92 19:09
مبارکه
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آرشيدا قند عسل
19 بهمن 92 9:43
سي و نه ماهگيتون مبارك
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیز دلم
خواهر فرناز
19 بهمن 92 11:50
قربووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون آبجی گلممممممممممممممم
ACZ1QchWcW3EdUvyUKIJ07r4zQBrcS_HZYQel4IRrls.
20 بهمن 92 9:59
سی و نه ماهگی فرشته هاتون بر شما (بابا و مامان) و خود فرشته ها مبارک. چش رو هم بذاری برا جشن سی و نه سالگی خونه شون دعوتی. شاید بخوای خودت دوتاشون رو دعوت کنی و جشن بگیری براشون. به امید روزهای هر روز بهتر از دیروز
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری منم براتون بهترین ها رو آرزو دارمکاش این ادرستون رو درست می نوشتید من شرمندتون نباشم
مامانی گیلدا
20 بهمن 92 10:05
سلام مامانی گل.خوبی؟خوشی؟39 ماهگی گل دسته هات رو صمیمانه تبریک می گم .ان شالله همیشه شاد و سلامت باشن و خبرهای خوب خوب ازشون بشنویم.خدا سایه شما و پدرشون رو همیشه بالاسرشون نگه داره.
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری دوست مهربونم از نی نی خانوم چه خبر
مامان جوجه طلا
20 بهمن 92 22:56
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود ، خدارو شکر که از همه چیز راضی هستی .تنتون سالم باشه و از لحظه لحظه کنار هم لذت ببرید. باربد و تارا رو ببوس.
مامان انیس
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون ار لطف و محبتت پارمیس جونو ببوس به جای من
مامان سونیا
21 بهمن 92 13:48
سی و نه ماهگیتون مبارک گلای خوشگل
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف کردی خانومی گل
مامان مونس
26 بهمن 92 8:11
ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش
مامان انیس
پاسخ
ممنونم گلم براتون لحظه های سرشار از عشق آرزو دارم