تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سی و هشت ماهگی

1392/10/17 23:37
نویسنده : مامان انیس
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های من

امروز 38 ماهه شدید 1155 روز از آن تاریخی ترین و سبزترین روز زندگی من گذشت

شیرینی هایش البته بسیار و تلخی هایش اندک ولی عبرت آموز و آنچه که عیان است و غیر قابل انکار رحمت و لطف بی پایان خداوندی به این بنده کمترین است

خداوندا توشه ام خالیست و بارم سنگین و آرزوهایم دور و دراز .......هماره با امید به تو زنده می مانم که تو مهربانترین مهربانانی

به لطف حکمتت از فرداهایم بی خبرم و نمی دانم ادامه این قصه چگونه رقم خواهد خورد هر چه که  هست باشد .... می دانم آفریننده بی همتای زیباترین تقدیر زندگی منی

مرا که به لطف مرحمتت شایسته مقدس ترین نام عالم گشته ام هیچگاه به خود وامگذار

سلامتی و عاقبت بخیری و صفای روح عزیزانم را از تو می خواهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامانی درسا
18 دی 92 8:02
آنچه که عیان است لطف به بی پایان خداوند بر مادریست که فرای جانش 38 ماه بعلاوه 9 انتظار سخت جانشفانی کرده است ..... دوستم 38 ماهگی اول به شما مادر عزیز و بعد به گلای زندگیت مبارک
مامان انیس
پاسخ
ممنونم عزیزم بسیار بسیار سپاسگزارم می بوسمتون
Y4gI9uogqhvKfPv0stl8H0r3KIwF7O3247NWIVXXZCqF1vagqsGayccsHKs25crk
18 دی 92 9:11
38 ماهگیتون مبارک گلهای نازنین.قربون لبای غنچه ی تاراجونم بشم من.هزارماشاله باربد هم واسه خودش مردی شده ها
مامان انیس
پاسخ
ممنونم از لطف و محبتتون شرمندم آدرستون کمی گیجم کرده میشه لطفا خودتون رو معرفی بفرمایید
نرگس مامان طاها و تارا
18 دی 92 13:20
واي خدا چقدر باربد بزرگ شده،ماشالا..مردي شده برا خودش...يباره جا خوردم..عزيزم.زنده باشن
مامان انیس
پاسخ
ممنون نرگس جونم نظر لطفته محبت داری دردونه هاتو ببوس
مامان مونس
18 دی 92 19:46
اللهی امین.ایشالا همیشه سالم و تندرست مامان انیس جووووووووووووون
مامان انیس
پاسخ
ممنون خانومی مواظب خودتو و فسقلی های تودلیت باش
مامان فتانه
19 دی 92 11:08
38ماهگیتون مبارکککککککککککککک عزیزم.....چه تارا جون تو عکس باحال نگاه میکنه
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری محبت کردی
مامان گلی
19 دی 92 21:31
مامانی خداروشکر که فرزندانت 3 سالگی رو به پایان رسوندن.ایشالاه زنده باشن و همیشه تنشون سالم...38 ماهگیشونم مبارک.از راه دور میبوسمشون.ماشالاه دیگه بزرگ شدن
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم من ایشالا که تنت سلامت باشه و خانواده سبزتون همیشه دور هم براتون بهترین ها رو آرزو دارم
سولماز
20 دی 92 20:52
در ان زمان که تقدیر برا ن شد که شما فرشته های خداوندی زمینی شوید با خود به ارمغان اوردید بوی بهشت خدا را ملائک زانو زدن در پیشگاه زنی که شد مادرتان 38 ماهگیتون مبارک وارزومند هر انچه هستم برایتان که برای فرزندانم ارزومندم وبه یاد داشته باشید که مادرتان لحظه پلک نزد تا ازارامش شما امین نشد دوست عزیزم خسته نباشی
مامان انیس
پاسخ
ساسگزارم به خاطر لطف و محبت و نوشته بی نهایت زیباتون خدا فرشته هاتون رو نگهداره ممنونم به خاطر مهربونیت
مامان تینا
21 دی 92 9:24
سلام مامانی مهربون هزار ماشالا چه فرشته های دوست داشتنیه نازی دارید خدا حفظشون کنه ممنون که به وبلاگ تینای من سر زدید
مامان انیس
پاسخ
سلام خانومی خواهش می کنم ممنون از لطف و محبتتون پاینده باشید
مامان آرشيدا قند عسل
21 دی 92 12:04
جانمممممممممممم خوشگلاي من 38 ماهگيتون مباركككككككككك
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
21 دی 92 12:06
الهی که تارا خانم چه دسته گلی شده و آقا باربد چه گل پسری. 38 ماه گذشته است و مطمئناً لذت روزهای قبل همچنان در تن و جانت ریشه دارد. روزهای به ظاهر سخت که گذشته است و حال جای خود را به ارامش می دهد. در پایان تمام نوشته هایت فقط ی توانم بگویم آمین. روزهایت پر از شادی و خرسندی باشد.
مامان انیس
پاسخ
ممنونم از این همه لطف و محبت امیدوارم که همیشه شاد و سرحال باشی فسقلی ها رو ببوس نی نی گولو چطوره می بوسمتون
مامان تارا
21 دی 92 14:33
بیاین بغل خاله خوشگلای من 38 ماهگی تون مباررررررررررررررررررررررررررک
مامان انیس
پاسخ
قربون خاله رویای مهربون و گل
مامانی گیلدا
21 دی 92 14:59
سلام مامانی مهربوننننننننن.خوبی؟چه خبر؟وای این دوتا فرشته چقدر ماشالله ناز شدن.خدا حفظشون کنه عزیزم.این لباس خانم خانم ها منو کشته خیلی نازهههههه و بهش میاد
مامان انیس
پاسخ
سلام دوست گلم قربونت برم خوبیم محبت کردی ایشالا که زنده باشی .... منم این لباس تارا رو خیلی دوست دارم براش حسابی کوتاه شده ولی خب هنوز تنش می کنم خانم طلا رو ببوس به جای من
مامان سونیا
22 دی 92 8:37
38 ماهگیتون مبارک گلای نازنینم 120 ساله بشید الهی
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف کردی خانومی
مادر امیرین
22 دی 92 12:17
38 ماهگیشون مبارک. ماشالا چه بزرگ شدن.
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داری
مامان جوجه طلا
22 دی 92 22:13
38 ماهگی قند عسلات مبارک باشه و یه تبریک به خودت به خاطر 38 ماه مادری کردن .
مامان انیس
پاسخ
ممنونم از لطف و محبتت دوست عزیزم
خواهر فرناز
23 دی 92 16:38
سلام ممنون بهمون سر زدین چه عکسای نازی ........ 38ماهگیتون مبارک
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
ACZ1QchWcW3EdUvyUKIJ07r4zQBrcS_HZYQel4IRrls.
24 دی 92 11:06
ایشاا... به لطف پروردگار همیشه تن تون سالم لب تون خندون باشه.
مامان انیس
پاسخ
قربون شما ولي اين آدرستون بسي عجيب است
خواهر فرناز
24 دی 92 12:08
سلام اومدم هتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
مامن دوقلوها
25 دی 92 14:07
عزیزم شما به دوتا گلات شیر خشک میدادی اگه میدادی کی از شیر گرفتیشون
مامان انیس
پاسخ
میام برات میگم خانومی
مامان دوقلوها
28 دی 92 13:32
پاسخ: سلام عزیزم مرسی شیر منم تا 4ماهگی خوردن بعد دوتاشون ول کردن یعنی شما تا اخر دوسالگی شیرخشک دادید
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم اومدم توی وبت جواب دادم
مامان دوقلوها
28 دی 92 19:42
مرسی که راهنماییم کردید شبها توی خواب اذیت نمیکردن اخمه بچه های من توی خاب شیر خیلی میخورن
مامان انیس
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم میام میگم
محيا كوچولو
28 دی 92 21:48
سلام خاله جوني خوبين ايشالله ماشالله اين دوقلوها تون خيلي بانمك و گل شدن
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری خوشگل من
maman sonia
29 دی 92 12:36
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
مامان انیس
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم
مامانی درسا
30 دی 92 11:11
جونم هستید شما دو تا گل عیدتون مبارک عزیزا همیشه سلامت باشید
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم دوست گلم همه ایامتون عید و شادمانی
مامان فتانه
30 دی 92 11:49
ما اپ کردیم
ندا مامان پارسا و آریسا
5 بهمن 92 19:45
ای جاااااااااااااااااااان
مامان انیس
پاسخ
قربون شما