تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

هوای حوصله ابریست........

1392/10/15 12:39
نویسنده : مامان انیس
745 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا سلام...

زیبا هوای حوصله ابریست، چشمی  از عشق ببخشایم تا رود آفتاب بشوید دلتنگی مرا...

زیبا...

                                   زیبا هنوز عشق در حول و حوش چشم تو می چرخد

                      از من مگیر چشم، دست مرا بگیر و کوچه های محبت را با من بگرد...

        یادم بده چگونه بخوانم تا عشق  در تمامی دلها معنا شود...

                       یادم بده چگونه نگاهت کنم که طرّی بالایت در تندباد عشق نلرزد...

زیبا...

                        زیبا آنگونه عاشقم  که حرمت مجنون را احساس میکنم

                                             آنگونه عاشقم که نیستان را یکجا هوای زمزمه دارم

          آنگونه عاشقم که هر ‌نفسم شعر است

           زیبا،چشم تو شعر، چشم تو شاعر است، من دزد شعرهای چشم تو هستم...

 

 زیبا...

        زیبا کنار حوصله ام بنشین. بنشین مرا به شط غزل بنشان،

                              بنشان مرا به منظره عشق            

                                                 بنشان مرا به منظره باران

                                                                             بنشان مرا به منظره رویش

                                                       من سبز میشوم...

زیبا...

           زیبا ستاره های کلامت را در لحظه های ساکت عاشق بر من ببار

                                         بر من ببار تا که برویم بهار وار...

                                   چشم از تو بود و عشق

                                                           بچرخانم بر بال این مدار...

زیبا تمام حرف دلم این است:         من عشق   را به نام تو آغاز کردم،

                                          در هر کجای عشق که هستی آغاز کن مرا...

 محمدرضا عبدالملکیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

❤خونه نمدی❤
15 دی 92 13:20
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
نرگس مامان طاها و تارا
15 دی 92 22:34
زیبا...چه زیبا بود
مامان تارا
21 دی 92 14:31
زیباست عاشق شعرهای سهرابم
مامان انیس
پاسخ
تقدیم به شما
مامان تارا و باربد
20 اسفند 92 9:06
باتشکر از دوست عزیزی که اشتباه مرا در نوشتن نام شاعر این اثر زیبا تصحیح کرد