تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

شب یلدا

1392/9/30 20:26
نویسنده : مامان انیس
783 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندان من

امشب آخرین شب پائیز و طولانی ترین شب سال است  امشب در یک لحظه امانت پائیزی زمان به دستان سپید زمستان سپرده می شود

امشب را یلدا نامیده اند و یادگار کهن اجداد ماست بزم انار و هندوانه و حافظ خوانی به راه است

آغاز چهارمین زمستانتان مبارک............ می روید تا در آغوش زمان ببالید و به کمال برسید

مبادا در این سیر تسلسل از از امروز تا همیشه دلی را برنجانید و اشکی بر دیده ای روان کنید

خدایا شکر می گویمت به خاطر هر آنچه که از سر لطف و محبت به من ارزانی داشتی

این شب عزیز رو به همه دوستان مهربانم تبریک می گویم و برای خود و عزیزانشان بهترین ها رو آرزو می کنم و پیشاپیش عذر می خواهم به خاطر محبت بی پایانشان که هنوز ادا نکرده ام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامانی گیلدا
2 دی 92 21:46
سلام مامانی مهربون.یلداتون مبارک.عمرتون یلدایی و دلتون شاد.
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطف بی نهایتت
مامان نوژاجونی
3 دی 92 10:12
یلداتون مبارک عزیزانم
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف کردی
پوپک
3 دی 92 11:40
یلداتون با تاخیر مبارک. چهارمین زمستان زندگیتون هم همین طور. ایشاا... دلتون مثل برف زمستون سفید و مثل بخاری های خونه ها گرم گرم باشه .
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی براتون بهترین ها رو آرزو دارم
مامان آریام
4 دی 92 12:28
یلداتون مبارک عزیزم محفلتون همیشه گرم و پیدار
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم از محبت و مهربونیت
سعید
5 دی 92 0:00
سلام... در عبور از دلتنگیها بودم که یکباره سر از وبلاگ شما درآوردم در جای کلمات تبریک زیباست. سکوت زادگاه حرفهای بزرگ است و زیبا ترین سخن حاصل قشنگترین سکوت است.
مامان انیس
پاسخ
سلام ممنون از لطف و محبتتون پایدار باشید
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
6 دی 92 19:18
سلام.خصوصی داری گلم
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
7 دی 92 9:14
انیسه جون ممنون از محبتتون من شما رو ندیده و نشناخته خیلی دوست دارم و احساس نزدیکی به شما میکنم. میبوسمتون
مامان انیس
پاسخ
نظر لطفته عزیزم
مامان رهام
8 دی 92 10:00
یلداتون مبارک 2 قلوهای قشنگ و تو دل برو.... البته با یکم تاخیر
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم روز و روزگارتون خوش