تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

تشکر ویژه

1392/9/3 11:13
نویسنده : مامان انیس
431 بازدید
اشتراک گذاری

دوست خوب و عزیزم رویا خانوم گل مامان تارا جون لطف کردن و ما رو برای تولد فسقلی ها شرمنده کردن

دوست گلم ممنون به خاطر این همه لطف و مهربونی برای تو و خانواده عزیزت بهترین ها رو آرزو می کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

الهام مامان امیر علی و امیر حسین
3 آذر 92 12:16
ای جان. الهی زنده و سربلند باشن. چه فیگوری داره آقا باربد. کلاس تارا خانم هم که دیگه نگو. با اون نگاه قشنگش
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داری نظر لطف و محبتته خانومی
مامان محمد پارسا
3 آذر 92 17:36
تولد گل های من با تاخیر مبارک انشاالله 120 ساله بشین نمی دونم چرا تبریکم بهتون نرسیده
مامان انیس
پاسخ
عزیز دلم ممنون از لطف و مهربونیت ایشالا همیشه پاینده باشی والا چیزی ندیدم تقصیر نتهمی بوسمتون
مامان مونس
3 آذر 92 20:15
چه عکسای خوشکلی مامانی
مامان انیس
پاسخ
نظر لطفته خانمی گل
مادر امیرین
4 آذر 92 8:32
چه عکسهای قشنگی..مبارکشون باشه.
مامان انیس
پاسخ
ممنون خانمی گل
مامانی گیلدا
5 آذر 92 11:43
سلامممممممممممممم گلمممممممممممم.وایییییییییییییییییییییی کیف کردم عکس این دوتا جوجه طلا رو دیدممممممممممممممممممممممم.خاله قربونتونننن بره الهی.وای واسشون اسپند دود کن .بلاهای خاله رو ببوس
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم دلم قربونت برم لطف داری الهی همیشه زنده باشی خانومی
مامان دو قلوها
5 آذر 92 12:00
سلام عزيزم خسته نباشين منم مثل شما دوقلو دختر و پسر دارم خيلي دوست دارم به وبلاگم سر بزنين راستي من هر دفعه وبلاگتون رو مي بينم خيلي دوست دارم بدون اين طراحي عكسها رو كه الان ديدم چه جوريه ؟ ممنون مي شم كمكم كنيد و اگر نظري در مورد وبلاگم داري برام بنويسي ؟ دوست دارم در مورد فسقلي هام چون شما تجربه بيشتري داريد كمكم كنيد ممنون مي شم
مامان انیس
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون ایشالا که زنده باشن همیشه این عکسا رو دوست خو.بم زحمت کشیده و درست کرده ولی توی لینکای وب ما یه وب هست به نام قاب عکس که اگه ببینی کلی کمکت می کنه در این مورد برای بچه های گلت هم در حد توانم هرسوالی که داشتی جواب میدم موفق و پاینده باشی
مامان جوجه طلا
5 آذر 92 20:01
بوس برای این دوقلوهای خوشگل .
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم