تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سه سالگی

1392/8/17 20:15
نویسنده : مامان انیس
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام

امروز سومین سالروز تولد آسمانی شماست فرشته های من

خدا رو هزاران بار شاکرم که مارا شایسته داشتن شما دانست و با فرستادن شما همچون ملائک آسمانی زندگی ما را غرق نور و شادی و برکت کرد

زبانم قاصر است از گفتن هر آنچه در قلبم نهفته است که خدای مهربان بر آن آگاه و عالم است

خدای بزرگ من هر آنچه که دارم مرهون لطف توست که هیچگاه از من و عزیزانم دریغ نکردی

خدایا هزاران بار سپاسگزارم همیشه محتاج مرحمت تو هستیم

تولدتون مبارک باشه جوانه های سبز زندگی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ماهیار
17 آبان 92 21:16
تولدتون مبارک فرشته های زمینی انشالله هیچ بار مریض نشید


ممنون عزیزم لطف داری
مامان ماهان و ملیکا
17 آبان 92 21:45
سلام تولد تارا و باربد عزیزم مبارک باشه ایشالا 120 سال زنده باشن .
عزیزم بچه های من الان یک سال ونیمه هستن علیرغم اینکه همدیگه رو خیلی دوست دارن حسابی با هم دعوا میکنن صورت ملیکا پر از خراش و زخمه از دست ماهان منم این وسط حسابی کلافه شدم میخواستم ببینم بین بچه های شما هم همچین مشکلی بوده یا نه ؟ اگر بوده شما چه برخوردی کردین ؟



سلام عزیزم ممنون از لطف و محبتت خدا حفظ کنه بچه های گلتو لطف کردی .....حقیقتش بچه ها خیلی دعوا می کنن عین تام و جری اند ولی در مورد ما تاراست که زور میگه یا داداشش رو هل میده و یا گاز می گیره البته باربد هم اینکارا رو می کنه ولی کمتر... من موقعی که دعوا به جای باریک می کشه یا احتمال آسیب هست دخالت می کنم باقی موارد سعیم اینه خودشون به توافق برسن ولی در مورد بچه های گلت چون چنگ می زنن همیشه دقت کن ناخنشون کوتاه باشه تا احتمال خطر کمتر بشه یا اینکه اگر وقت می کنی خودت هم موقع بازی کنارشون باش موفق باشی گلم بچه های گلتو ببوس
مامان آرشيدا قند عسل
18 آبان 92 9:40
باز هم تولدتون مباركككككك


ممنون عزیزم
مامان سونیا
18 آبان 92 11:26
هر انسان لبخندی از خداست و شمازیبا ترین لبخند خدایید

تولدتان مبارک . . .
_________*________________________**
________****__________**________*****
________*****________****______******
_______*******______*****_____****_**
_______*******______**_**______**_***
_______*******_______*_*_______**_**
________****________*****____*****
__________*****_____*___*___*____*
__________*____*____*___*___*____*
__________*____*___*____*___*____*
__________*____*___*____*___*____*
_____************************************
__**_____________________________________**
_**_______________________________________**
**_________**___________________________***
**________**________******_______*********
__********_**______*********____**______**
____**______***___***______*****________**
____**________*****_____________________**
_____******____________________**********
_____**____*******************_________**
_____**______________________________****
_____*******________________*********__**
_____**_____****************__________***
____**______________________________******
__*********____________________*****____***
__**_______********************__________**
__**__________________________________****
___******________________________*****
________*************************


مرسی دوست مهربونم
مامان سونیا
18 آبان 92 11:30
تولد تولد تولدتون مبارک مبارک مبارک تولدتون مبارک الهی صد ساله شید نه صدو بیست ساله شید نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشید


عاشقتیم خاله جونی گل
مامان دوقلوها
18 آبان 92 19:14
عزیزای دلم تولدتون مبارک


مرسی عزیزم
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
20 آبان 92 9:01
تولدتون مبارک نوگل های عزیز باغ زندگی. همواره سربلند و پایدار باشید گلبرگهای لطیف ممنون عزیزم لطف داری خانومی قربون محبتت
مادر(رادین و راستین)
20 آبان 92 14:04
فرشته های کوچولو تولدتون مبارک باشه. انیسه جون به شما هم تبریک می گم انشالله که همگی سلامت و شاد باشید بهشاد گلم مرسی از محبت و مهربونیت
عسل(مامان آراد و آرشیدا )
21 آبان 92 13:05
انیسه جان تولد امیدهای زندگیتون مبارک باشه انشاالله پست 120 سالگیشون رو بنویسی. ممنونم که به ما سر میزنی و محبتت رو از دوقلوهام دریغ نمیکنی. میبوسمتون
مامان انیس
پاسخ
ممنون گلم لطف داری جوجه های خوشملتو ببوس
مامان گلی
21 آبان 92 14:02
مامانی خداقوت.خداروشکر که بچه ها بزرگ شدن. تولدشون مبارک.ایشالاه جشن 120 سالگی. فکر کنم دیگه سختی بزرگ کردنشون ممبد کمتر بشه.ماشالاه آقا و خانوم شدن.خدا حفظشون کنه.سایتون بالای سرشون باشه
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم گلی خانوم مرسی از محبتت گلای نازتو ببوس
محيا كوچولو
26 آبان 92 2:45
سلام خاله تولد فينگيليها مبارك اياشلله هميشه سلامت شاد باشيد
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم قربون لطفت
ندا مامان پارسا و آریسا
26 آبان 92 12:50
تولدشون مبارررررررررک
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم جیگرطلاها رو ببوس
مامان خورشيد
28 آبان 92 13:42
واي من دير رسيدم. تولدتون مبارك. سال چهارم پر روزاي خوب و شيرين باشه براتون. سال چهارم بدون هر سرما خوردگي بگذره. سال چهارم همه باهم همش بخندين الهي.
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم نظر لطفته اینجا متعلق به شماست هر وقت که بیایین قربونت برم مرسی به خاطر این همه آرزوی خوب همیشه سرشار از انرژی میشم اسم مامان خورشیدو که می بینم ایشالا همیشه پاینده باشی
مامان تارا
28 آبان 92 20:45
http://fa.picjoke.net/process.php?clipart_id=2489&date=2013-11-19&picname=1-fa-ed10f4fbf7ce4bd7f663ca3c9061c4dc.jpg سلام سلام باعرض شرمندگی به علت دیر رسیدن گلای خوشگلم تولدتون هزارررررررررررران بار مبارک ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید اینم هدیه ما به دوتا وروجک خاله: http://upload7.ir/images/17573669609296424171.jpg http://upload7.ir/images/59682157576184952941.jpg http://upload7.ir/images/35537728721107228106.jpg
مامان انیس
پاسخ
عزیز دلم الهی فدات شم رویای مهربون ممنون ازین همه لطف و محبت براتون بهترین ها رو آرزو دارم
مادر امیرین
4 آذر 92 8:32
تولد نازدونه هات مبارک باشه... بیصبرانه منتظر دیدذن عکسهای قشنگ آتلیشون هستم.
مامان انیس
پاسخ
زنده باشی لطف کردی حتما به روی چشم