تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

34 ماهگی

1392/6/17 10:13
نویسنده : مامان انیس
717 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه های نازنین خودم

امروز 34 ماه از اون روز و لحظه رویایی که قدم سبزتون رو تو خونه چشمامون گذاشتید و شدید مالک قلب و روح و جسممون می گذره

34 ماهه ملودی زندگی ما شنیدنی تر شده باورها و باید های ما تغییر کرده در یک کلام شدید فروانروای بی چون و چرای زندگی ما

خداوندا هر آنچه هست همه لطف و موهبت توست و هر آنچه که نیست حکمت و مصلحت تو ....

هزاران بار شکر به خاطر هر آنچه که مرحمت کردی و تسلیمیم به حکم مصلحتت

باز هم روی نیاز به آستانت آورده ام تا از تو بخواهم هیچگاه من و عزیزانم را به حال خود واگذار نکنی  سلامتی و سربلندی گلهای باغ زندگیم را از تو می خواهم ای دهنده و ای بخشاینده بی منت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

☆☆ژاله ★★
17 شهریور 92 11:21
تارا خانوم روزت مبارک


ممنون از لطفتون
مامان خورشيد
18 شهریور 92 10:15
منهم براتون سلامتي، شادي و بودن هميشه كنار هم رو آرزو مي كنم.


ممنون عزیزم
مادر (رادین و راستین)
18 شهریور 92 11:34
سلام
36 ماهگی مبارک باشه ... به سلامتی

این روزها ما سرگرم مراسم تولد هستیم انشالله بعد از ما نوبت شماست

دوقلوهای سه ساله ... خدا حفظشون کنه


ممنون عزیزم لطف داری آره دیگه دو ماه مونده به تولد رویایی یعنی 3 تا 4 سالگی چطور می تونه باشه؟
مامان ترانه و برنا
19 شهریور 92 13:05
ممنونم دوست خوبم من فرشته هاتو به دوستهای ترانه اضافه کردم ممنون که پیش ما اومدید


نظر لطف و محبت شماست
مامان بردیا
19 شهریور 92 18:08
به به به...مبارک باشه.ایشالا همیشه سالم وشاد کنار هم بمونید


قربونت برم عزیزم لطف داری
مامان سونیا
20 شهریور 92 9:54
34 ماهگیتون مبارک گلای خوشگلم انشالله که سالیان سال شاد و سالم و خوشبخت زیر سایه مامانی و بابایی مهربون زنده و پایدار باشید


ممنون عزیز دلم لطف داری دوست مهربونم