تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

نونوچه ها

1390/4/7 12:43
نویسنده : مامان انیس
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای همیشه بهاری

                                         niniweblog.com

 خوبین ؟ خوش می گذره بسلامتی روز بروز دارین شیطونتر میشین هاااااااااا پیش مامان جون و باباجون بودن حسنش به اینه که مجوز انجام همه جور شیطونی رو دارین البته گاهی اوقات مامان جون میزاردتون تو کریر تا خیلی وروجک بازی نکنین. فکر کنم تو روزهای آینده به تعداد دندوناتون اضافه بشه چون نشونه های دندوناتون داره شدید تر میشه .

               niniweblog.com

 عزیزان دلبندم دارم هر روز قد کشیدنتون رو به چشم می بینم ماشالا به جونتون هر بار که لباسای اول تولدتون یا عکسای اون موقع رو نگاه می کنم بیشتر به این حقیقت پی می برم که سرعت گذشت زمان گاهی از سرعت نور هم بیشتره امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشین تو تمام مراحل زندگی و همیشه با افتخار و سربلند زندگی کنین.

                                    niniweblog.com

دیروز هر سه مون تو خونه تنها بودیم . گاهی اوقات فکر می کنم اگه دوربینی تو خونه نصب کنیم که از حرکاتمون فیلم بگیره نتیجش حتما جالبه چون مامانی همش در حال دوندگیه و باید شماهارو از جاهای ممنوعه دور کنه .نتیجه این میشه که مامانی ساعت 10 شب بیهوشه و باید حتما کمی بخوابه تا بتونه پا به پای شما تا ساعت 1 نصفه شب بیدار بمونه البته اگه تو این مدت از سر و کولش بالا نرید. شما هم که ماشالا وسایل خودتون رو قبول ندارین و از الان می خواین وارد دنیای بزرگترا بشین

تازه ساعت 11 شب سرحال و قبراق از خواب بیدار میشین و تازه می خواین بازی کنین اونم با تلفن موبایل کنترل تلویزیون و خلاصه تموم چیزایی که ارتباطی به نی نی ها نداره. الهی من فدای او صورت ماهتون بشم. وقتی خوابیدین تا ساعت 7 صبح یکی دو بار بیدار میشین . صبحا چنان تو خواب ناز فرو رفتین که دلم نمیاد ببوسمتون مبادا که تکون بخورین و حالت معصومانه چهرتون تغییر کنه در نتیجه به دو تا ماچ از راه دور اکتفا می کنم و از خدای مهربون می خوام که سعادت شیرین پدر و مادر شدن رو به تموم کسانی که آرزوشو دارن عطا کنه

                    niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)