تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سی و سه ماهگی

1392/5/17 10:05
نویسنده : مامان انیس
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های نازنینم

امروز  33 ماهه که خون جاری و نبض تپنده کالبد زندگیمون شدید چه روز مبارکی و چه عدد خوش یمنی که همیشه به یادمون میاره که آفریننده آسمانها و زمین از هر مادری دلسوزتر و مهربانتر است

خدای بزرگ و مهربانم سر سجده بر آستان قدسیت می گذارم من و عزیزانم را هیچگاه به حال خود وامگذار

امیدوارم که خدای بزرگ به همه بچه ها بخصوص دلبندای من طول عمر همراه با سلامتی و عاقبت بخیری رو عنایت کنه

امروز آخرین روز ماه مبارک رمضان و فردا عید فطره

امیدوارم که همه ما توشه ای در خور و شایسته از خوان سراسر نعمت الهی اندوخته باشیم

عید همه دوستان رو به خودشون و عزیزانشون تبریک میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان تارا و آرتا
17 مرداد 92 22:02
وای منم مثه شما دوقلو دارم.دخمله منم اسمش تاراست


خدا حفظشون کنه اتفاقا دیروز تصادفا وبتون رو خوندم همیشه سبز و پاینده باشید
عسل(مامان آراد و آرشیدا )
20 مرداد 92 0:36
سلام انیسه جان
انشالا که شما و تارا و باربد جان و همسرتون خوب و خوش باشید.تعدادی از پستهای وبلاگ بچه ها رو به دلایلی رمز دار کردم و ممکنه شاما پستهای بعدی هم بشه.رمز رو براتون خصوصی میفرستم.از محبتتون نسبت به خودم هم یه دنیا ممنونم.من هم خیلی دوست دارم روی ماهت رو ببینم.کاش شما هم تو یه پست رمزدار عکست رو میذاشتی.


سلام عزیز دلم ممنونم از این همه لطف و محبت امیدوارم شما همسرتون و دردونه های نازنینتون همیشه شاد و خوش و سلامت باشید باز هم ممنون از اینکه به من اعتماد کردی می بوسم نازگلاتو
مامان سونیا
20 مرداد 92 14:40
سی و سی ماهگیتون مبارک گلهای باغ بهشت


ممنون خاله جونی
مامی کیارش و کیانا
20 مرداد 92 14:45
خوشگلای خاله سی و سومین ماهگردتون مبارک


مرسی خاله جون
مامان آرشيدا قند عسل
21 مرداد 92 8:53
سي و سه ماهگيتون مبارك
آقا ما از روز جمعه هي خواستيم پيام بديم تازه بگيم با تاخير هي يه كاري پيش اومد و هي آلزايمر گرفتيم .!!
اميدوارم سالم و پاينده باشيد.


مرسی خاله جونی شما هروقت بگید قبوله سرتون شلوغ بوده بسلامتی همیشه به دورهمی انشالا