تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

یه بازی وبلاگی

1392/4/26 11:40
نویسنده : مامان انیس
502 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

سلام

دوست عزیزم مامان آرشیدا گلی منو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده ضمن تشکر از ایشون اینم پاسخ های من

 

اگه ماهی از سال بودم: آذر ماه این که گفتن نداره


اگه روزی از هفته بودم: سه شنبه چون وسط هفته هست آدم حس خوبی داره رسیده به وسط راه

 

اگه عدد بودم: عدد 8 رو از بچگی خیلی دوست داشتم نمیدونم چرا

 

اگه نوشیدنی بودم: دوغ


اگه ثواب بودم: دستگیری از نیازمندان

 

اگه درخت بودم: درخت خرمالو ( عاشق درخت پرمیوه بدون برگش هستم تو زمستون تو بهار و تابستون هم خیلی قشنگه )


اگه میوه بودم: گيلاس ،انبه


اگه گل بودم: گل رز

 

اگه آب وهوا بودم: نیمه ابری از اونا که آفتاب از پشت ابرا سرک میکشه و خط نور رو میشه دید

 

اگه رنگ بودم: سبز


اگه پرنده بودم:کبوتر سفید


اگه صدا بودم: همهمه جنگل


اگه فعل بودم:مفید بودن


اگه ساز بودم: سنتور


اگه عضوی از بدن بودم: قلب

 

اگه بخشی از طبیعت بودم: دشت

 

اگه یه حس بودم: مهربونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مادر آتیلا
26 تیر 92 13:43
ممنون که سر زدید...حتمأ حتمأ ، تا دو روز آینده بروز میکنم وعکسهای جدید و قشنگ میزارم ومنتظرحضور شما هستم...


خواهش می کنم دوستم حتما میام
نرگس مامان طاها و تارا
26 تیر 92 13:45
به نظر من تو خيلي از اين چيزا رو داري ديگه اگرو اما نداره ...


این دیگه نهایت لطف و محبتت رو می رسونه مهربون من
خواهر فرناز
26 تیر 92 17:19
عزیزم سلام ما به روزیم با 3تا پست جدید


به روی چشم عزیزم
مادر(رادین و راستین)
27 تیر 92 16:41
منم عاشق انبه هستم


واقعا خوشمزه است آخه
مامانی گیلدا
28 تیر 92 0:12
سلام چطوری دوستم.خوبی؟وروجکهات خوبن؟باز هم خوندم و شاد شدم و مردم از خنده.می گم من یه مشکلی پیدا کردم؟عکسهای وبلاگم باز نمی شن.الان می خوام با persiangig آپلود کنم اما یه خورده عجیب غریبه.شما از چه سایتی واسه آپلود استفاده می کنی؟توی این سایت همه عکسهام تو پوشه iimage می مونه و کدش رو که می گذارم اما عکسها باز هم باز نمی شه نمی دونم کجا رو اشتباه می کنم.راهنمایی کن لطفاً


سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد و خوش باشی
من اینجا از یه آپشن سایت نی نی وبلاگ برای آپلود استفاده می کنم که تو بخش مدیریتش در نظر گرفته شده حقیقتش اطلاع چندانی در مورد سوالی که پرسیدی ندارم شرمنده
متین
28 تیر 92 18:09
ماشالا به این گلهای زیباتون
خدا براتون نگه داره سر بزنید و نظر........
مانا باشید


ممنون لطف دارید پس آدرستون ؟؟؟؟
خواهرفرناز
30 تیر 92 11:13
خیلی خوشگل بود عزیزم


مرسی مهربون
مامان فتانه
30 تیر 92 13:50
kheili ghashang neveshti che soalaye jalebi


مرسی فتانه خانوم گل لطف داری
پوپک
30 تیر 92 17:51
سلام. خوبی خانومی!
قند عسلها چطورن. تو این روزا باهاشون خوش میگذره؟


سلام عزیزم همه خوبیم خدا رو شکر
مامانی درسا
31 تیر 92 4:43
حوابای خوبی بود ...... ببوس دو تا وروجکو


مرسی از لطفت قربونت برم من
سمیرا مامان آنیتا
1 مرداد 92 19:46
خوب بازی میکنی شما تو وبلاگت ها
من اگه نوشیدنی بودم دلستر بودم حتما .. بس که ویار دلستر دارم


دیگه دیگه سرگرمیه برا خودش حیف تو امتحان نمی کنی
الان میگم بیارن خدمتتون
مادر (رادین و راستین)
2 مرداد 92 0:50
سری قبل یام رفت بگم
اگر میوه بودی می خوردمت...


قربونت گلم گیلاس دوست داری یا انبه.... همه میوه های خوشمزه دنیا پیشکش شما دوست مهربونم
نرگس مامان طاها و تارا
2 مرداد 92 12:01
انيس خوبيد همتون؟


مرسی گلم ممنون از لطفت چند روزی نت قطع بوده می نویسم اگه خدا بخواد