تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سی و دو ماهگی

1392/4/17 10:27
نویسنده : مامان انیس
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به فرشته های نازنینم امروز یه روز خوب تابستونی از نوع هفدهم هستش امروز به سلامتی و مبارکی 32 ماهه شدید خدای بزرگ و مهربون دقیقا 973 روزه که خانه و کاشانه سبزما را با بارش بیکران لطف و مرحمتش پر از طراوت و سرزندگی کرده ......هزاران بار شکر می گویمت و همیشه سر تعظیم بر آستانت فرود می آورم که تو دهنده بی منتی و همیشه از رگ گردن به من نزدیکتر ........

هیچگاه ما را به خودمان وامگذار و نگاهت را از من و عزیزانم مگیر چه در شادی و چه در سختی و مطمئنم که شادی های زندگی  همه از لطف بی کران توست و سختی ها و تلخی ها محکی است برای قوی تر شدن و در نهایت سربلندی ما

بی نهایت دوستتون دارم فرشته های پر خیر و برکت زندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آرشيدا قند عسل
17 تیر 92 11:37
عشقهاي شيرين زبون من سي و دوماهگيتون مبارررررررررررركككككككك


مرسی خاله جونی گل می بوسیمتون
نرگس مامان طاها و تارا
17 تیر 92 11:59
انيس عزيزم سلام
از صبح تا حالا دارم پست هاي عقب افتاده رو مي خونم،البته گاهي اومده بودم و دست و پا شكسته از احوالاتتون با خبر شده بودم ولي فرصت اظهار نظر نداشتم.
اين پست يكي مونده به آخري كه ديگه محشر بود.با ديدن عكس هاي اين سه تا وروجك كلي انرژي گرفتم.
ممنون كه هميشه در كنارم هستي.خيلي خيلي دوست دارم دوست خوبم


سلام گلم فدای مهربونیت من هم متقابلا خیلی دوستتون دارم و برات همیشه آرزوی بهترین ها رو دارم کلی دلم براتون تنگ شده بود لحظه هات پر شادی دوست عزیزم
مامان سونیا
17 تیر 92 12:10
سی و دو ماهگیتون مبارک قند و عسلای من انشالله سی و دو سالگیتون رو ببینم لبتون خندون ودلتون شاد


مرسی دوست گلم از آرزوی خوبت همیشه به ما لطف داری
مامان محمد شهاب
20 تیر 92 18:57
سلام مامان دو ني ني خوشمزه
من قبل اينكه ني ني خودم بياد وبلاگ شما رو ميخوندم اما الان ميفهمم چه لذتي داره مادر شدن
پايدار باشين


سلام گلم لطف داری ممنون از محبتت خدا پسر نازتو حفظ کنه امیدوارم همه لحظه هاتون شاد باشه
مامان خورشيد
23 تیر 92 11:42
ممنون عزيزم از كامنتت و بايد بگم كه خاله اش بدتر از خودش در جواب اين وروجك دو روز تمام مي خنديده و انقدر براي همه تعريف كرده كه ميگه توي محل كارم هر كاري مي كنم همه مي گن واي چه باهوش شدي
بعدم پيشنهاد داد منم يه ارايه براي پسر عسلش انجام بدم كه اونم بفهمه ما غير از قربون و صدقه اونا رفتن و خل بازي تو مهمونيا و پذيرايي كردن چيزاي ديگه اي هم بلديم.


بنابراین ای ول به میزان فراوان به مامان و خاله خورشید تابانم ... خودمونیم پیشنهادش بد نیست میشه روش فکر کرد ما هم اینجا برا بچه ها پاورپوینتی چیزی آماده کنیم ذوق زده شن بعد ما رو ذوق زده کنن
مامی کیارش و کیانا
25 تیر 92 18:15
انیسه جون سلام
سی و دو ماهگی خوشگلای من مبارک
طاعات و عبادات قبول باشه


سلام عزیزم ممنون از لطفت محبت کردی همچنین برای شما هم قبول باشه