تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بازی وبلاگی

1392/3/20 13:24
نویسنده : مامان انیس
482 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام

دوست عزیزم خواهر فرناز خاتون منو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده با سپاس و تشکر از ایشون این شما و این جواب های من

1- بزرگترین ترس زندگی شما ؟

بیماری و خدای نکرده نبود عزیزانم

 

2-اگر 24 ساعت نامریی میشدی، چی کار میکردی ؟ 

از این فرصت استفاده می کردم تا می تونستم کتاب می خوندم

 

3- اگر غول چراغ جادو ،توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5الی12 حرف شما را داشته باشد ،‌ آن آرزو چیست؟

آرامش و آبادی وطنم ( 15 حرف شد )

 

4- از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدامیک رودوست داری ؟ 

اسب

 

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

بلفی و لی لی بیت ، پلنگ صورتی ، هشتاد روز دور دنیا

 

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

غذاهای محلی ، انواع کیک و دسر ببینید چه کدبانویی هستم من

 

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ 

اول فریاد و بعدش سکوت محض

 

٨- با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید ؟

مرغ خسته بال زنان دریا را پشت سر گذاشت برای رسیدن به اورانیوم

 

 9- دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید ؟

الا یا ایها الساقی ادرکاسا و ناولها       که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

یا این یکی

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند           آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

و البته

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم     همه تن چشم شدم خیره بدنبال تو گشتم و........

 

10-اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگی تون در حال ،گذشته و آینده

سفرکنید ، آن روز کدام است؟

آینده و دیدن عاقبت بخیری فرشته های زندگیم

 

11-شما چه رنگی هستید و چرا ؟

من سبز سبزم ......ریشه دارم

 

12- اگه قرار باشه از ایران بروید ، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب

می کنید ؟

 آمریکا

 13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون ؟

چه دعایی کنم از این بهتر : خنده ات از ته دل ، گریه ت از سر شوق ، روزگارت

همه خوش ، سفره ات رنگارنگ و تنت سالم و شاد

 

4- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی ، اون سه

نفرچه کسانی هستند؟

مامان و بابا و خواهرم

 

15-اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین ,اون کلمه چی بود؟

دروغ و فریب

 

16-کسی را که میخواهید ملاقات کنید؟

دوستان مجازیم رو از نزدیک ببینم


 17-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

 

 

لطف الهی بکند کار خویش   مژده رحمت برساند سروش

 

18- خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید ؟

سیب

 
19- سه خصوصیت اخلاقی بد شما ؟ 

زود رنج و دل نازک و البته فراموشکار

 

20- کاشکی...... ؟

کاشکی آرامش و نشاط مهمون دل همه هموطنام بشه

کاشکی همه قدر سلامتی و عافیت رو می دونستیم

کاشکی به جای اینکه بار خاطر باشیم یار شاطر باشیم

و............................

 

واما دوستان من که دعوتشون میکنم

دوست عزیزم مامان  آرشیدا گلی

مامان سونیا جون

نرگس جون مامان تارا و طاها

سمیرا جون مامان آنیتا

سمیرا جون مامان امیرین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)