تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سی و یک ماهگی

1392/3/17 18:13
نویسنده : مامان انیس
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به فرشته های نازنینم

امروز یه هفدهم خوب دیگه اس امروز 31 ماه از حضور سبز زمینی تون می گذره

گلای نازم ممنون به خاطر همه خوبی هایی که برامون هدیه آوردین

خدای خوبم هزار بار شکر می گویمت زبان الکنم را ببخش که نمی تواند سپاسگزار نعماتت آنگونه که شایسته بزرگی و جبروتت است باشد

خانواده سبز و کوچکم را همیشه همیشه به تو می سپارم نگهدار سلامت و عزتشان باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان سونیا
18 خرداد 92 10:45
31 ماهگیتون مبارک گلای خوشبو و خوشگل خودم


قربونت عزیزم لطف داری
مامان آرشيدا قند عسل
18 خرداد 92 14:54
سي و يك ماهگيتون مبارك جوجه هاي خودم


مرسییییییی خاله جونی مهربون
مامان تارا
18 خرداد 92 23:15
سی و یک ماهگی فرشته های زمینیت مبارک باشه انیس جون ایشالا همیشه سلامت و شاداب باشند


مرسی عزیز دلم لطف داری
مامان خورشيد
21 خرداد 92 15:18
آخ كه من مردم برا دو تاشون.


خدا نکنه گلم ایشالا زنده باشی همیشه
مامان بردیا
23 خرداد 92 0:34
فدای دوتاشون بشم من


زنده باشی گلم لطف داری