تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

روز پدر

1392/3/1 13:13
نویسنده : مامان انیس
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه های ناز و خوشگلم

اولین روز خردادیتون بخیر

 

فردا مصادف هست با تولد حضرت علی (ع) اولین امام شیعیان

و البته روز پدر و مرد  هم هست

این روز رو به تمام مردان و پدران سرزمینم تبریک میگم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق باشند و منش اون بزرگمرد همیشه الگوی زندگیشون باشه

این روز بزرگ رو به مردان زندگیم  تبریک میگم

( پدر ، همسر و پسرکم که امیدوارم در آینده رسم مردانگی و آزادگی را در پیش گیرد)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

ندا مامان پارسا و آریسا
1 خرداد 92 15:32
عزیز دلم من هم تبریک میگم بخصوص به آقا باربد کوچولو


مرسی مهربونم منم این روز رو به مردان خانواده ات تبریک میگم
محمد
2 خرداد 92 11:22
ولادت حضرت علی (ع) بر مردان خانواده تان مبارک باد


این عید بر شما هم بسیار مبارک باشد
مامان سونیا
2 خرداد 92 17:00
روز مرد بر باربد عزیز و بابای مهربونش مبارک


مرسی عزیز دلم این عید بر شما هم بسیار مبارک باشد
مامان تارا
3 خرداد 92 22:57
خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد …

به سلامتی هرچی پدره .



گل گفتی به سلامتی هر چی پدره
مامان خورشيد
4 خرداد 92 7:58
زير سايه مهر و عشقشون روزگار بگذرانيد.


قربون محبتت دوست گلم
محیا کوچولو
4 خرداد 92 20:47
سلام خاله و فینگیلیها خوبین ایشالله؟ منم تبریک مگم


قربون شما مرسی گلم لطف کردی
مامان فتانه
5 خرداد 92 13:14
روز پدر مبارک


مرسی عزیزم لطف داری همچنین
مامی امیرین
7 خرداد 92 21:17
با تاخیر منم این روز و به پدر و همسر و مرد کوچولوی خونتون تبریک میگم.




قربونت برم عزیزم لطف کردی همچنین برای اهل خانه شما هم مبارک باشد


مامانی درسا
8 خرداد 92 4:07
اووووووف مامانی دلم تنگیده بخدا واسه شما و این وروجکای همیشه گل ...... عزیزمی این پسرکم رو خوب اومدی عزیزمی باربدی شما هم رفتی قاطی مردا .... من فدات ...... به بابا و همسری هم تبریک بگو .....ببوس این دو تا گلو


قربون دوست مهربون و گلم برم دل ما هم یه ذره شده مرسی به خاطر محبتت ایشالا زنده باشی منم این روز رو به همسر عزیزت تبریک میگمدرسا خانومی رو ببوس به جای ما هوار تا
مامان آرشیدا کوچولو
8 خرداد 92 18:07
خصوصی دلبر


چشمممممممم
مامانی
8 خرداد 92 22:49
مامانی زودتر بنویس دیگه! هر شب دارم میام اما خبری نیست!


باشه عزیزم باور کن نمیزارن این وروجکا
خواهر فرناز
14 خرداد 92 21:23
سلام شما به یک مسابقه وبلاگی دعوت شدین


ممنون از دعوتت عزیزم