تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

دوسالگی وبلاگ

1392/2/25 8:54
نویسنده : مامان انیس
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام

امروز یه روز خیلی قشنگ اردیبهشتیه

امروز 25 ام وبلاگمون دوساله شد .........

تو این دو سال با دوستان خیلی خیلی عزیزی اشنا شدم که بی دریغ تجربیاتشون رو در اختیارمون گذاشتن با شادیمون شاد شدند و مرهمی بودن بر دردهامون و سنگ صبور بودن برای درددل کردن هامون

این دنیای مجازی رو که رفته رفته برای من رنگ و بوی واقعیت گرفته  بسیار دوست دارم

امیدوارم که دوستان عزیزم و خانواده های گلشون همیشه موفق و سربلند باشند و براشون بهترین ها رو آرزو می کنم

ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

بابای ملیسا
25 اردیبهشت 92 9:01
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم
پویا تم
25 اردیبهشت 92 9:14
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
مامان خورشيد
25 اردیبهشت 92 14:06
روزاي بهتري هم در انتظار شما و وبتون باشه. آرزو مي كنم روزي رو ببينم كه تارا و باربد اينجا از كارهاي شما مي نويسند و بچه ها تجربياتشون رو در اختيار هم مي ذارن و ما هم برا هم از اتفاقات مهم زندگيشون مي گيم و حتما خيلي شيرينه.




قربونت عزیزم مرسی از آرزوی قشنگت لحظه هاتون شیرین و دل انگیز


مامان آرشيدا قند عسل
25 اردیبهشت 92 15:10
دوسالگي وبلاگ جوجه ها مبارككككككك


مرسی عزیزم
مامان تارا
25 اردیبهشت 92 16:13
دوسالگی وبلاگتون مبارک باشه

واقعاً از وقتی بچه ها 6 ماهه بودند شروع کردین به نوشتن ؟ بابا خیلی پشتکار دارشتی که با دوتا بچه وقت پیدا میکردی خاطراتشون رو هم ثبت کنی

اینا هم تقدیم به خوشگلای خودم


مرسی گلم آره تقریبا از 6 ماهگی بچه ها شروع کردم به نوشتن این دیگه محبت شماست عزیزم شما که ماشالا ید طولایی در وبنویسی داری بوس برای رویا خانوم گل و دخمر نازنینش
محمد
26 اردیبهشت 92 11:21



نظر لطف شماست
خواهر فرناز
26 اردیبهشت 92 11:32
دومین سالگرد وبلاگتون مبارک


لطف کردی مهربون
مامان فتانه
27 اردیبهشت 92 14:12
ما هم برای شما دوشت خوب و بچه هاتون بهترین ها ارزومندیم


ممنون عزیزم
مامان سونیا
28 اردیبهشت 92 7:44
تبریک میگم به سلامتی و با آرزوی بهترینها برای مامانی و جوجوجه های خوشگلش


مرسی مهربونم با آرزوی بهترین ها برای تو و خانواده عزیزت
ندا مامان پارسا و آریسا
1 خرداد 92 15:43
عزیزم تبریک میگم ، وبلاگت یکی از وبلای موردعلاقه منه چون واقعا قشنگ و ساده مینویسی ....موقع خوندن مطالب انگار آدم واقعا تو اون موقعیت قرار میگیره ، حست را کامل به خواننده منتقل میکنی .....برای تو و دسته گلات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این وبلاگ همیشه پر از خاطرات خوب و شیرین باشه ....انشاالله


این لطف و محبتت رو نشون میده گلم واقعا ممنون منم وبلاگ شما رو خیلی دوست دارم و از قبل از تولد گلدونه های نازت می خوندمش بسیار سپاسگزارم از آرزوهای شیرینت
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 92 2:27
عاشق این جینمیلیهای عسل ات ام دلم میخواد شما هم میتونستید توی این قرارهای نی نی وبی ما شرکت کنید عایا امکانش هست ؟؟؟؟؟؟؟؟


لطف داری گلم منم خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون