تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

شقايقا

1390/3/28 19:06
نویسنده : مامان انیس
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفساي مامان و بابا

 

                              niniweblog.com

حالتون خوبه ؟ عزيزاي دلم ازتون ممنونم كه صبحا زياد مامان جونو اذيت نمي كنين و من با خيال راحت ميرم سر كار . الهي خدا تموم مادرا رو سلامت نگهداره . مامان جون خيلي دوستون داره اونقد كه حتي اگه اذيتش كنين اصلا بروي خودش نمياره و همش ميگه نمره انضباتتون بيسته .خوش بحالتون وقتي معلم من بود با سختگيري تمام بهم نمره مي داد.

راستي يه خبر مثل اينكه يكي از دندوناي تارا خانم تو لثه بالاييش نيش زده بيرون الهي قربون دخملم بشم گلي شده واسه خودش مهربون و با نمك و البته ماشالا به جونش شيطون و آتيش پاره

                       

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

 

پسر ناز و آقام باربد بلا هم كه داره روز بروز شيطون تر ميشه ناقلا .وقتي دوتاييتون با هم مي خندين و بازي مي كنين شيرين ترين لحظات زندگيمه خدايا به خاطر اين همه مهربونيت ممنون.

                                           niniweblog.com

البته يه چيزي بايد بگم تا وقتي بچه هاي گلم 5-4  ماهه بودن وقتي مهموني مي رفتيم تارا غريبي مي كرد و بغل هيچ كس نمي رفت وگريه مي كرد در عوض باربد خوش و خندون پيش همه مي رفت . الان خدا رو شكر تارا خيلي خوب شده ولي نمي دونم چرا  باربد كمي غريبي مي كنه بعضي جاها كه ميريم اولش گريه مي كنه بعد خوب ميشه الهي قربون عادتاي عجيبو غريبتون بشم توپولوهاي من

blog

راستي ديروز يه هزارپاي نسبتا بزرگ تو خونه پيدا شد. آخه به نظر شما تو آپارتمان اونهم طبقه دوم چطوري ممكنه همچين چيزي بياد خلاصه به سرعت كشتيمش تا خداي نكرده صدمه اي به بچه ها نرسه

خوب گلاي من ديگه بيدار شدين بايد بيام به كاراتون برسم فعلا باي باي

 

               blog

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)