تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

شمعدوني ها

1390/3/27 20:06
نویسنده : مامان انیس
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازنازي هاي مامان

                                 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

حالتون چطوره؟اينروزا آمار فضوليهاتون خيلي بالا رفته .دو سه روزه كه تاراخانم خيلي شيطونه از ديوار راست ميره بالا اصلا خوب نمي خوابه تازه موقع خوابيدن فقط تو بغل ماماني مي خوابه خلاصه به تموم اين چيزا خستگي كار روزانه رو هم اضافه كنين و اونوقت مي تونيد تصور كنيد كه مامان چه شكلي شده البته اگه كمكاي مامان جون نبود من حسابي كم مي آوردم

                                    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

با تمام اين احوالات من هميشه خدا رو به خاطر اين دو فرشته سالم و كوچولو شكر مي كنم. الان كه دارم اين مطلبو مي نويسم تارا تو بغلم سر پا ايستاده و مشغول چرخيدن دور خودشو بوووووووووو كردنه اگه بتونه به سمت كيبورد هم شيرجه ميره و همه دكمه ها رو باهم مي زنه اگه نذارمش عصباني ميشه جيغ مي زنه . آقا باربد الان خوابيده و من و تارا داريم با هم سرو كله مي زنيم. حالا تو اين جدال كي برنده ميشه كاملا معلومه.تارا خانم موفق شد صورت منو تو دستاش بگيره و چونه منو گاز بگيره كاري كه زياد دوست داره . بعدش هم موهاي مامانيو چنگ بزنه . آخه تاراي عزيزم چرا انقد نق و نوق مي كني ؟ اصلا فرصت برا من نمي ذاري به داداشت برسم گناه داره طفلكي.......

 

                    niniweblog.com             niniweblog.com

جونم براتون بگه با يه وقفه 40 دقيقه اي الان در خدمتتون هستم در اين فاصله باربد بيدار شد و بعد از سرويس دهي دو وروجك الان تو روروكشون مشغول شيطنت هستند دارن به همه جا سرك ميكشن و من همينطور كه مي بينمشون قند تو دلم آب ميشه و خدا رو هزار مرتبه شكر مي كنم.

                                      niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)