تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

خدای مهربان من

1391/12/5 13:48
نویسنده : مامان انیس
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای نازم فرشته های خوشگل من

حالتون خوبه شیرین عسلا

خیلی دوستون دارم نفسای من ضربان قلب من شدین که لحظه هام با وجود شماست که معنی پیدا می کنه

امیدوارم همیشه سربلند باشید و خوشبخت و هیچ لکه ابری تو آسمون قلبتون نباشه و هیچ رنج و ناراحتی  آزرده خاطرتون نکنه نازنینا

آسمون زندگیتون همیشه همیشه روشن و بختتون به بلندی آفتاب عالمتاب

فرشته های خوشگل من این روزها تمام لحظه هام پر شده از شیرین زبونی شما دو تا

حرف که می زنید منو می برید به اوج....... رو ابرا ...نمی دونید چه لذتی داره پاره های تنت ارتباط کلامی رو با محیط بیرون شروع کنن و تو هر روز شاهد پیشرفتشون باشی...خدایا هزاران مرتب شکر بابت همه نعمت ها و موهبت هایی که به ما عطا کردی

دیروز داشتم نگاتون می کردم فکرم رفت به  حدود 4 سال پیش که ..................

چه روز هایی بود وقتی اون فرشته کوچولو نیومده رفت فکرشو نمی کردم که کمر راست کنم زیر بار اون همه غم و اندوه

و باز هم خدایی که مثل همیشه خدائی رو در حق ما تمام کرد و این بار دو فرشته برای ما فرستاد که با وجود حلاوت اونها و رنگ شادی که به زندگی ما آوردن از تلخی های گذشته ای که گذشت چیزی نمانده جز ردپایی بر خاطرات.........

خدای مهربانم امیدوارم به لطف و مرحمتت هیچگاه ما و زندگی ما را از به حال خود وامگذار

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان خورشيد
5 اسفند 91 14:03
دلتون از تمام غصه ها و دلتنگي ها خالي و حضور فرشته هاتون هميشه شادي بخش زندگيتون باشه.


مرسی برای این آرزوی خوب ایام به کام و شادی هاتون مدام
مامانی گیلدا
5 اسفند 91 15:58
سلام مامان مهربون.خوبی؟ان شالله همیشه در کنار جوجه هات شاد باشی.وقتی شیطنتهای تارا و باربد رو می خونم خیلی کیف می کنم و شاد می شم. من بچه شیطون خیلی دوست دارم خدا حفظشون کنه.مواظبشون باش.وقتی وبلاگت رو می خونم خیلی شاد می شم.ماشاللههههههههههههه


مرسی دوست عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشید و لبخند روی لبهاتون باشه لطف داری
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
6 اسفند 91 3:58
انیسه جونم
یعنی شما یه نینی رو قبلا از دست داده بودی؟الهی بمیرم.من نمیدونستم.انشالا خدا تارا و باربد نازنین رو بهت ببخشه و همیشه زیر سایه شما و همسرتون سربلند و سلامت باشن


به به عسل خانوم حال و احوال خودو گلات چطوره بله عزیزم ....
ممنون از لطفت امیدوارم همه بچه های گل عاقبت بخیر بشن
مامان سونیا
6 اسفند 91 9:42
سلام عزیزم شاد و پاینده باشید و در کنار قند عسلهاتون بهترینها رو تجربه کنید و تمامی ارزوهایی رو که واسه نوگلهای خندونتون دارید بهشون برسید
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق


منم برای شما بهترین ها رو آرزو دارم....



مادر( رادین و راستین )
6 اسفند 91 10:59
سلام مامانی مهربون
از کامنتت احساس کردم تارا و باربد یه 8یا 9 سالی با هم فاصله ی سنی دارن
خدا قوت ... شرایط شما که خیلی سخت تره... دوقلو داشتن به مراتب پیچیده تره
خدا پشت و پناهتون


لطف داری عزیزم امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید....
دو بچه کوچولو پشت سر هم از این بابت گفتم سخته که یکیشون یه مرحله رو سپری کرده هنوز خستگیت در نیومده اون یکی هم به این مرحله می رسه .... کلا بچه داری سخت و شیرینه موفق و پاینده باشید در پناه حق
مادر(رادین و راستین)
6 اسفند 91 11:02
خیلی قشنگ و ساده و با احساس نوشتی
روزهای شادی رو برات آرزو می کنم


ممنون از این همه لطف شما با اجازه لینکتون می کنم
نسترن
6 اسفند 91 12:19
چقدر خوبه که ادم دوستای خوب و مهربونی مثل شما داره
راستی مامانی چند تا عکس جدید از این گلات بگذار



عزیزمی چشم
نسترن
6 اسفند 91 12:20
انشالله همیشه تنتون سالم لبتون خندان ودلتون شاد باشه دوست مهربونم


با آرزوی بهترین ها برای شما
مامان آرشيدا قند عسل
6 اسفند 91 12:41
عزيزم چه دعايي كنمت بهتر از اين گريه ات از سر شوق خنده ات از ته قلب


هزاران گل زیبا تقدیم به دوست عزیزتر از جانم
مامی کیارش و کیانا
7 اسفند 91 12:54
انیسه جون ایشاله همیشه سلامت و شاد باشید و عمر بلند و بخت بلند و با عزت داشته باشین دوستتون د ارم و براتون بهتریتها رو می خوام


لطف داری عزیزم منم بهترین ها رو براتون آرزو دارم
جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
7 اسفند 91 15:44
دوست بزرگوار انیسه عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
نرگس مامان طاها و تارا
12 اسفند 91 12:47
واقعا؟يه ني ني واقعي بوده؟آخي!!!!!اما شيريني اينا بهش مي ارزه


واقعا شیرینی بچه ها اون تلخی رواز یادم برده