تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

من وبلاگم رو دوست دارم چون

1391/11/29 14:57
نویسنده : مامان انیس
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوست عزیز و گلم منو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده ممنون از لطفت مهربون من

من وبلاگم رو دوست دارم

چون حس و قدرت خاطره نویسی رو که خیلی دوست دارم و سالها پیش کنارش

گذاشتم دوباره در من زنده کرده

چون فضایی خاص برای نوشتن حس و حال و شیرینی و تلخی تمام لحظاتی که با

فرشته های زندگیم می گذرونم فراهم کرده

چون چشم منو به یه دنیای بزرگ باز کرده اگر چه مجازیه ولی دوستای خوبی پیدا

کردم که با اینکه ندیدمشون ولی انگار سالهاست می شناسمشون

چون جایی دارم برای نوشتن چیزهایی که گاهی اوقات نمی خوام به زبون بیارم و

سنگینی و تلخی  بارش رو بهش تحمیل می کنم

چون یکی از آرزوهای من که ثبت لحظه به لحظه کودکی فرشته هام هست به بار

نشسته اگه به کاغذ و قلم اکتفا می کردم روزانه نویسی من حتما بدون استفاده از

تجربیات دوستان عزیزم بود که الان بی منت در اختیار من قرار می دن

چون گذر زمان رو تو یک لحظه جلو چشم میاره و پشت تمام کلماتی که نوشتم یک دنیا

حس ترش و شیرین دارم که همیشه برای من زنده اس

وبلاگ من همراه خوب لحظه هامه روزی که پرنده های کوچک من بزرگ شدن و هوای 

بال گشودن در آسمون بی انتهای زندگی به سرشون زد  بهترین همدم برای من میشه

که لحظات زندگیمون رو در خودش جا داده

به رسم و آئین این بازی باید سه نفر از دوستای گلم رو به این بازی دعوت  کنم

ولی ...............................................................................................

انتخاب خیلی سخته دلم می خواد تمام دوستای مهربون و عزیزم اگه

دوست دارن یه پستی با این عنوان بنویسن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانه بهار
29 بهمن 91 14:54
سلام دخمل من تو این مسابقه شرکت کردهhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php میشه بهش رای بدید؟ کافیه کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی)رو به این آدرس ایمیل کنیدgerafist.yang23@yahoo.com مرررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییییییییییی
مامانی
29 بهمن 91 22:40
من وبلاگت رو دوست دارم چون خیلی قشنگ و کامل مینویسی, چون خیلی صبوری, چون وقتی نوشته هاتو میخونم ارامش پیدا میکنم که همه جا این شیطونی ها و دردسرررررررررررررها هست. من وبلاگت رو دوست دارم چون خیلی گلی مامان انیسه مهربون و صبور....


مامانی گل من شایسته این واژه های زیبا و دلنشین نیستم اشک تو چشمام جمع شد ای کاش همونطوری بودم که نوشتی خیلی به من لطف و محبت داری عزیزم
مامان تارا
30 بهمن 91 22:41
خیلی قشنگ همه چیز رو شرح دادی آفرین به شما میگن مادر نمونه و صبور که بااینهمه مشغله از ثبت خاطرات شیرین عسلهات هم کوتاهی نمیکنی


ممنون عزیزم شما به بنده لطف داری همه مادرا فرشته ان
مامان تارا
30 بهمن 91 22:42
___****__________**** ___***____***____***___*** __***________****_______*** _***__________**_________*** ***__________*__________***_ _***___من آپم______________*** _***_____مشتاق نيم نگاهي__*** __***______هرچند گذرا_____ *** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___***
مامان سبحان جونی
1 اسفند 91 7:37



مرسی
مامان گلی
1 اسفند 91 12:20
سلام مامانی.
الهی اسم دختریت با دختر من یکی شده.
فدای نازنینات.ممنون اومدی پشم.


ایشالا که قدم نو رسیده ها مبارک باشه براتون مرسی
خواهر فرناز
1 اسفند 91 13:43
سلام
یه وبلاگ جدید درست کدم لطفا بیا اونجا برام نظر بندیسید
ممنونم ومنتظر نگاه گرمتون هستم
بووووووووووووس به دوست جونم
اینم ادرسش
http://namazrahekhoda.blogfa.com/


چشم
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 14:45
سلام خاله جون من تو مسابقه شرکت کردم وبرای برنده شدن به رای شمااحتیاج دارم ممنون میشم به این سایت بری و بهش رای بدی خـــــــــــــــــالــــــــــــه امروز اخرین روزرایگیری http://shahrekhatere.niniweblog.com/ کد515امیرمحمد رای دادی خّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــبـــــــــــرم کن حتما تا ازت تشکر کنمــــــــــــ
مامان خورشيد
5 اسفند 91 14:02
ما هم خيلي خوشحاليم كه اينجا خاطرات شيرين اين دوتا عزيزترين رو مي خونيم و كيف مي كنيم.


نظر لطف شماست دوست گل و مهربونم
مامان سونیا
6 اسفند 91 10:33
خیلی قشنگ نوشتی مثل همیشه


مرسی عزیزم لطف داری