تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

نقل و نبات

1390/3/25 9:21
نویسنده : مامان انیس
494 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندای من سلام

 

                      

روزتون بخیر باشه گلای نازم چه خبرا . شیطون بلا ها دیگه دارین میرین تو هشت ماهگی برا خودتون خانم و آقا شدین گل گلاب شدین الهییییییییییییییییی قربونتون برم من. 

                

دیروز بعد از خواب عصر و تجدید قوا با انرژی اتمی تون تا تونستین شیطونی کردین . همش باید دنبالتون باشیم تا خدای نکرده بلایی سر خودتون نیارید. دلم براتون می سوزه تو دوره ای بدنیا اومدین که خونه ها لونه مرغیه و هر بار می خواید چرخ بزنید به یه چیزی برخورد می کنین. هر چه قدر که مراقبتون باشم بازم سر و کلتون به یه جایی می خوره الهییییییییییی بمیرم براتون یه دفعه صدای گریتون میاد یا خوردین به تخت یا به مبل .از بس ماشالا به جونتون شیطون تشریف دارین. دیروز بابایی می گفت انگار باید مبلا رو با پشتی عوض کنیم تا این وروجکا بزرگ بشن . 

                  

 

                  

                        

                نازنین پسر و دردونه دخترم تمام آرزوهای قشنگ دنیا رو براتون می خوام . امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید و غم و اندوه به در خونه قلب شما نیاد. شیطونکا بدونین که همیشه همیشه همیشه تو قلب من و بابایی هستین و تلاش می کنیم که بهترین ها رو بدست بیارید.

بچه های نازنینم شما ها قلبی به پاکی گلبرگ دارین .

                         

از خدا بخواید که سلامتی و آرامش رو به زندگی همه بیاره و برای برآورده شدن آرزوهای خوب تموم آدما دعا کنید.                                                 

                      

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sara
25 خرداد 90 10:57
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم