تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بیست و شش ماهگی

1391/10/17 8:39
نویسنده : مامان انیس
465 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام و صد سلام به دردونه های ناز خوشگلم حالتون خوبه

قربونتون برم من امروز به سلامتی و میمنت 26 ماهه شدین براتون دعا می کنم که همشه سالم و سرحال باشین.

به اونچه که شایستگیشو دارین برسین و خوشبخت و عاقبت بخیر باشین و همیشه موفق تو هر کار و رشته ای که دوست دارین. امیدوارم آینده شیرینی در انتظارتون باشه و مطمئن باشید من و بابا هر کاری که از دستمون بر بیاد برای رسیدین شما به اون آینده طلایی انجام میدیم و پیه هر سختی رو به خودمون می مالیم الان که این یاد داشتها رو می خونید نمی دونم چند سالتونه و کجا و در چه موقعیتی هستین ولی اینو بدونین هر جا که باشین  ما همیشه بهترین ها رو براتون آرزو می کنیم .............

جونم براتون بگه که اوضاعمون مثل قبله شما ماشالا شیطون و پرانرژی منم متأسفانه خسته و کم حوصله تا کی این موج رخوت و خستگی دست از سر من برداره خدا عالمه بشدت دلم یه مسافرت می خواد که ازین حال و هوا برم بیرون ولی فعلا امکانش نیست

شیطونکای خودم مدام در حال حرف زدن و گفتن کلمات جدید هستن روزبروز شیرین تر میشن و من هر لحظه که می بینمشون سرتاپام سرشار از ذوق و خوشی میشه البته خب باید تلافی کنین فضولیهاتون رو اگه این شیرین کاریها نبود که دیگه هیچی .....

خدا رو شکر سرماخوردگیتون بهتر شده ولی هنوز سینه تون خس خس داره سرماخوردگی هم سرماخوردگی قدیم من یادم نمیاد بیشتر از 3-4 روز طول کشیده باشه الان دیگه میره تو دو هفته

ایشالا که خدا به همه ما سلامتی عنایت کنه

چند روزه که عمه جان بنده تشریف فرماشدن ایران و و به اتفاق عمه کوچیکه اومدن ولایت و ما بیشتر خوه مامان جون هستیم یعنی صبحا میریم تا شب

تازه کلی لباس و اسباب بازی خوشجل موشجل گیرتون اومد سهم من و بابایی هم عطر و کراوات شد چه میشه کرد شما فسقلی ها تو بورسین ما دیگه نه....

تو پوشک گیرون خدا رو شکر جلو رفتیم و اگه بعضی مواردو بزاریم کنار روی هم رفته از خودم راضیم چون با شناختی که از خودم داشتم فکر می کردم انقدر طول بکشه تا خودتون بزاریدش کنار البته اینجور هم شد و دلیل اصلی پوشک گیرون آمادگی و خواست خودتون بود الان دیگه مصرف پوشک خدا رو شکر بشدت اومده پائین هفته ای یه بسته یا کمتر برای هر دوتون قبلا هر سه روز دو بسته ...

البته بگم پوست بنده کنده شده از بس تو دستشویی تشریف دارم سرگرمی تارا اینه که بگه مامان شکم درده ( ج.ی.ش یا پ.ی.پ.ی داره میاد) ببرمش دستشویی کارشو بکنه بعد آب بریزه بعد دستمال بکشه بعد سیفون و آخر سر درپوش روبزاره سرجاش بدون هیچ استثنایی همیشه باید خودش انجام بده وگرنه راضی نمیشه بیاد بیرون

باربد هم همینطوره ماشالا از بس آب و مایعات می خورن کار بنده زاره دیگه بعضی ساعتا از ته دل می خوام پوشکشون کنم نفس بکشم که زیر بار نمیرن

روز اول که عمه ها رو دیدین تارا کمی خجالت کشید باربد هم بد اخمی کرد و کلی گریه ولی بعد نیم ساعت خود خودتون شدین و دیگه قاط زدین از بس عمه و خاله گفتین

این روزها بشدت عاشق خودکار و مداد هستین و هر جا ببینید سریع می خواهید خط بکشید بهتون دفتر هم دادم ولی خب فقط یه ساعت مشغولتون کرد بعدش حوصلتون سر رفت و در و دیوار ها رو نقاشی کردین فکر کنم تا ازین خونه بریم از شدت خجالت مجبور بشیم خونه رو بخریم تا دیگه ضرر و زیان ندیم به جناب صاحبخونه

سرگرمی تارا تو این روزها حرف زدن تلفنیه اگه گفتین با کی بله با آرشیدا روزی 10 بار باهاش تلفنی صحبت می کنه دو سه روز پیش دیده مامانم دفترچه شو از تو کیفش در آورده صداش زده مامان جون شماره آرشیدا بده

خلاصه این دختر ما همش داره با آرشیدا پچ پچ می کنه عمه هام هم سربسرش میزارن بهش میگن تارا امروز از آرشیدا چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم تلو بر میداره میگه سلام آرشیدا دودایی ( کجائی ) خوبی و......... قربون حرف زدن نازت برم من عزیز دلم

از تارا که می پرسی کجا می خوای بری میگه آرشیدا پیش ( همون پیش آرشیدا )

نمی دونم چرا فرصت نمیشه بریم طرفشون همش درگیر روز مرگی هستیم و شب و روزمون می گذره بدون هیچ تنوعی

جوجه های نازم کلی حرف داشتم براتون ولی حرفم نمیاد الان منو ببخشید فعلا به خدای بزرگ و مهربون می سپارمتون که امیدوارم همیشه حافظ و نگهدارتون باشه

هزار بار می بوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان سونیا
17 دی 91 11:26
ای جونم الهی فدات بشم با اون تلفنی صحبت کردنت خاله جون انشاالله همه دعاهای مامانی مستجاب بشه و همه آروزهای شیرینش برآورده بشه تا جلوی عزیزای خوشگلش سربلند باشه



قربون دوست گل و با معرفتم برم من
خواهر فرناز
17 دی 91 12:02
سلام مامان گل
هر روز میام تا پست جدیدت را بخوانم
امروز کلی ذوق کردم وقتی پستت را دیدم
راستی اصلا فکر مسافرت را نکن
چون این قدر اذیت میشی که دلت میخواد سریع برگردی خانه وبه همون اوضاع قبلی
دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووس
راستی شما کجا زندگی میکنید چون نوشتی دهات ؟!!!
به ما هم سر بزنید


ممنون عزیزم این از لطف و محبتته
چشم مسافرت نمیریم
ما دزفولیم حالا دهات نیست اینجا من نوشتم ولایت یعنی همان وطن خودمون
ما هم خیلی دوستتون داریم
سمیرا مامان آنیتا
17 دی 91 22:13
خدا رو شکر این پوشک گیرون داره به مراحل اخرش نزدیک میشه .. خوش بحالتون


مرسییییییییییییی گلم
مامان آرشيدا قند عسل
18 دی 91 10:13
دختر گلم غذاهايي رو كه آرشيدا بهت ميده بخوري دوست داري!! مرسي عزيزم كه اينهمه با دخترم حرف ميزني چه كنيم كه روزگار مثل باد ميگذره و نميشه بيايم طرفتون ميبوسمتون فسقلكهاي خودم.


قربون مهربوني آرشيدا گلي برم من بوسسسسسسسسسسسسسسسسس براي مامي و گلي
خواهر فرناز
18 دی 91 10:56
سلام مامانی میتونید به باران جون رای بدین تا در جشنواره آتلیه سها برنده بشه http://baranmozaffari.niniweblog.com/http:// این آدرس باران جونه تو پست ثابتش آدرس اتلیه را بهتون داده راستی عجله کنید چون تا 20 دی بیشتر وقت نداره ممنون دوست خوبم
مامان تارا
18 دی 91 17:44
قربون این شیرین زبونیها
دختر از الان داری تمرین میکنی تلفن خونه رو 24 ساعته اشغال کنی؟؟!!!!


مرسی خانومی دخملی با تلفن های بازیش حرف می زنه باور کن
مامان باران و بارین
18 دی 91 22:56
26 ماهگی وروجکا مبارک دوست خوبم


ممنون عزيزدلم
پوپك
19 دی 91 16:46
خوشحالم كه سرماخوردگي شون برطرف شده. لذت ببر از زندگيت. بذار بچه ها هم لذت ببرن از بچه بودنشون. اين چيزيه كه من چند روزيه دنبال اونم. ايام به كام.



قربونت عزیزم امیدوام همیشه شاد و خرم باشید در کنار هم
خواهر فرناز
19 دی 91 18:34
دوستای گلم سلام من (فرناز ) و پریا وهانا دخمل خاله هام تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه به ما 3 تا رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشیم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم شماره عکس هامون پریا 0011 من 0012 هانا 0013 فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران دل ما سه تا کوچولو به دستان پر مهر شماست راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم یادتون نره ها وگر نه دلمون میشکنه وغصه می خوریم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
خواهر فرناز
20 دی 91 10:14
سلام مامانی میشه به دوستاتونم بگین به فرناز رای بدن این متنش برای 3 تاشون تبلیغ کردم حالا فقط میخوام برای فرناز تبلیغ کنم ممنون اگه لطف کنین دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه من برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم شماره عکس من 0012 منتظر دستان پر مهر شماست راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
مامان سونیا
20 دی 91 17:49
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


بروی چشم
مامان تارا
21 دی 91 19:59
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥


حتما عزیزم
مامان تارا
23 دی 91 17:57
با نام رضا به سینه ها گل بزنید با اشک به بارگاه او پل بزنید فرمود که هر زمان گرفتار شدید بر دامن ما دست توسل بزنید
مامان رهام
24 دی 91 13:37
ای جانم قربون شیرین کاری های هر دوشون...منم تو پوشک گیری دارم پیشرفت می کنم!!!


هورااااااااااااا به افتخار مامان رهام و گل پسر
مامان خورشيد
30 دی 91 15:36
واي مردم از اين تلفن زدنش به آرشيدا جالبه كه انقدر با حوصله مي تونه با آرشيدا تلفني صحبت كنه. يعني آدم نمي دونه ناراحت بشه يا از خوشمزگيش بيهوش بشه.
عزيزم مي دونم روزاي سختيه (البته سخت منظورم كار و مراقبت از بچه هاش وگرنه شيريني اين روزا كه توصيف نشدنيه) اما زود مي گذره من با يدونه خورشيد گاهي اوقات از زور خستگي يك ساعت گريه مي كردم ولي زود گذشت و درسته بزرگتر مي شن بازهم بايد انرژي زيادي مصرف كرد ولي به نظر من جنسش خيلي فرق مي كنه و حداقل اينه كه بهتر حرف همو مي فهميم و بهتر باهام همراهي مي كنه. خلاصه كه عزيزم چشم رو هم بزاري مي گذره و خاطره اش مي مونه.


قربون مهربونیت برم من امیدوارم سایه شما و همسرتون سالیان سال مستدام باشه و تنتون سلامت و دلتون شاد