تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

آرزوها

1391/10/2 17:46
نویسنده : مامان انیس
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

گلهای نازم حالتون خوبه

یلداتون مبارک جونم براتون بگه امروز دومین روز دی ماهه و ما وارد فصل زمستون شدیم شب یلدا هم شب اول زمستون هست که بلند ترین شب ساله

امیدوارم صفا و پاکی قلب مهربونتون تا دوران بزرگسالی همراه شما بمونه بی پیرایه و بی غل و غش بدون آلایش بدون ذره ای رنجش و کدورت از دیگران

دلم می خواد اونقدر طبع بلندی داشته باشید که مسائل ناگزیز دنیوی ذره ای نگرانتون نکنه

دلم می خواد اونقدر بزرگ باشه قلبتون که سنگ صبور بقیه باشید

دلم می خواد همدم و همنفس هم باشید و یه روزی ازتون قول بگیرم که هیچ وقت همدیگه رو تنها نزارید

می دونید که خواهر و برادر واقعی بجز هم کسی رو ندارند مبادا تو این دنیای بی صداقت همدیگه رو به حال خودتون رها کنید

دلم می خواد همیشه بهترین باشید

خدای بزرگ و مهربون کمک کن تا فرشته های قشنگ زندگیم به اونی که شایستگی شو دارن برسن

به ما کمک کن پدر و مادر لایقی باشیم مایه فخر و مباهات فرزندانمون مبادا روزی شرمنده بشن از وجود پدر و مادرشون

مبادا روزی بیاد که نا خواسته و نا دانسته باعث ناراحتی اونا بشیم و یا سدی باشیم برای نرسیدن به خواسته هاشون

خدای بزرگ نعمت شیرین پدر و مادر شدن رو به همه دوستداران عنایت کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 20:13

*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




رای دادیم خانومی
مامان آرشيدا قند عسل
3 دی 91 9:15
براي آرزوهاي قشنگت ميگم امييبييييينننننننننننننننننن


مرسی عزیزم
نرگس مامان طاها و تارا
3 دی 91 10:58
چه دعاهاي قشنگ و گاهي غمگيني!!!!


عزیزم واقعیت زندگیه
مامان خورشيد
5 دی 91 7:54
مطمئنم با وجود شما و تربيت عالي تون همه آرزوهاتون برآورده ميشه.


براتون بهترین ها رو از خدای بزرگ می خوام دوستتون دارم