تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

آب نباتای مامان و بابا

1390/3/23 12:45
نویسنده : مامان انیس
538 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلکای من سلام

                                  

niniweblog.comniniweblog.com

 

حالتون چطوره ؟ خوبین ؟ چند روزه فرصت نداشتم خاطراتتون رو بنویسم. آخه خیلی سرم شلوغ بوده ولی الان می خوام اخبار چند روز گذشته رو بنویسم

                         

                                       تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

  

براتون گفتم که چند روز گذشته تارا صاحب دو دندون و باربد صاحب یک دندون شدن و داستان از اینجا شروع میشه که خانم و آقا حسابی از خجالت مامانشون دراومدن و گازش گرفتن اونم نه یک بار و دو بار بلکه بصورت متوالی و پشت سر هم  چندین بار در نتیجه مامان طفلکی هم باید دردشو تحمل کنه  ولی اشکال نداره فقط جوجوها یه خورده یواشتر

 

                            تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دوم اینکه تارا دستشو میگیره با میز و صندلی و.... و سرپا می ایسته این روزا کنترلش خیلی بیشتر شده کمتر می افته باربد هم با کمک ما راحت میشینه و سرعت سینه خیز رفتنش بیشتر شده ولی هنوز خبری از 4 دست و پا رفتنش نیست.

دو تا شیطونک با هم بازی می کنن و حسابی به هم می خندن و از توپ بازی  بعدش ماشین بازی خیلی لذت می برن

                                  

تمام خانواده با این فسقلی ها سرگرم شدن و مورد علاقه همه هستن. مامان جون خیلی ازشون راضیه هر روز ظهر نمره انضباطشون رو بیست اعلام می کنه.آفرین نازنینای من آرزو می کنم که همیشه در هر موقعیتی هستین بهترین باشین. ولی ناقلاها چرا تا مامانو می بینین فضولیهاتون گل میکنه

چند شبه که تارا موقع خوابیدن حسابی بازیگوش شده و با انواع و اقسام حیله و کلک می خوابه .البته مامان جون میگه بی تابیش بخاطر دندوناشه و دلیل گریه های وقت و بی وقتش همینه و میگه که نگران نباشم . ولی مامانی مگه میشه موقع گریه های شدید تارا در نیمه شبها به این موضوع فکر نکرد؟

عزیزای دلم چند روز پیش عکسای اوایل تولدتون رو دیدم ماشالا بزرگ شدین عوض شدین ولی انگار من متوجه تغییر چهرتون نمیشم. به بابایی این مطلبو گفتم حسابی بهم خندید . گفت آخه می خوای بچه ها با اجازه تو بزرگ بشن

امروز خاله نیکی ( مامان آرشیدا ) گفت بچه ها ماشالا دارن به سرعت بزرگ میشن و ما دیگه این لحظات رو تجربه نمی کنیم .                                             تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

انشالا تمام بچه های دنیا همیشه خوب و خوش و سلامت باشن و خداوند بزرگ اونها رو از همه بدیها دور نگهداره

خداوندا به خاطر لطف و مرحمتت بی نهایت شاکر و سپاسگزارم

 

                                   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)