تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

هفت ماهگی

1390/3/18 19:12
نویسنده : مامان انیس
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پیشی های خوشگلم

 

                                                         niniweblog.com

عزیزای من دیروز ٧ ماهه شدین بسلامتی ، امیدوارم خداوند بزرگ همیشه شما رو سلامت نگهداره

 

                               niniweblog.com

                                   

دیروز رفتیم برای پایش قد و وزن مرکز بهداشت

تارا خانم : وزن : ٧٣٠٠        قد :٦٩      دور سر : ٤٣

باربد خان : وزن : ٨٢٠٠       قد : ٧٠    دور سر : ٤٤

خدا رو شکر نمودار های رشدتون کاملا نرمال بود. 

دیشب مامان جون و خاله جون اومدن اینجا حسابی شیطونی کردین و با اینکه دیر وقت بود حاضر نمی شدین بخوابین .تا اینکه بادردسر خوابیدین .منم یه سردرد شدیدی داشتم که نگو اصلا نمی تونستم تکون بخورم خلاصه ساعت ١٢ شب بزور خوابیدید ولی تارا ساعت سه و نیم از خواب پرید اونم با گریه خیلی شدیدی که اصلا نمی تونستیم آرومش کنیم بعد از مدتی گریه کردن دوباره خوابید تا ساعت ١٠ .باربد بلا هم تا ساعت ١١ خواب بود.

                                                             

niniweblog.comniniweblog.com

 

من مثل همیشه ٦:٣٠ رفتم اداره .

niniweblog.com

 

شما شیطون بلاها با بابایی ساعت ٢ اومدین دنبالم .بابایی امروز یه فیلم کارتنی خیلی قشنگ براتون خریده بود ولی به جای شما دوتا من و بابا تماشاش کردیم. نا قلاها شما به اندازه یک ویدیوکلوپ فیلم و کارتون دارین شاید ماهها طول بکشه تا همشو ببینین . تمام این فیلمها رو بابایی مخصوص شماگرفته .

تارا و ببری

 

 باربد بلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مونا (مامان النا )
19 خرداد 90 15:05
ایشالله به سلامتی 7 ماهگی مبارک خیلی نازن ماشاللهصدقه و اسپند فراموش نشه لطفا" با اجازه لینکتون کردم
انیسه
22 خرداد 90 7:03
مونا جان سلام از لطفتون ممنونم انشالا همیشه سلامت و تندرست باشید ممنون از محبتتون دختر گلتون رو می بوسم