تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

عکس

1391/7/6 17:14
نویسنده : مامان انیس
865 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جوجوهای ناز خودم

خدا رو صد هزار مرتبه شکر که دیگه خوبین می بوسمتون فعلا عجله دارم براتون دو عکس می زارم تا ایشالا تو پست بعدی خاطرات این چند روزو بنویسم بازم یک دنیا از همه دوستان عزیزمون تشکر می کنم به خاطر لطف و محبتشون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

نایسل
6 مهر 91 17:38
یعنی شما دوتا ووووررررجک از چشاتون ناقلایییی زبلی میباره



مرسیییییییییییییییییییییی گلممممممممممممممممممم
مامان تارا
7 مهر 91 11:17
خدا رو شکر / عزیزم این جوجوها چقدر خوردنی هستن بوووووووووووووووس


نظر لطفتونه خانومی
مامان تارا
7 مهر 91 11:17
در باغ ولایت گل خوشبوست رضا / سروچمن گلشن مینوست رضا
نومید مشو زدرگه احسانش / زیرا به جهان ضامن اهوست رضا
میلاد هشتمن نور ولایت، تبریک و تهنیت



عید شما هم مبارک
عسل(مامان آرادوآرشیدا)
7 مهر 91 17:19
ماشالا...خیلی خوشگل و ناز و خوشتیپن انیسه جان...صدقه و اسفند فراموشت نشه.بووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس


قربون لطفت مهربونم عسلی ها رو می بوسم
مامان محمد و طهورا
8 مهر 91 12:10
خدارو شکر بهتر شدن.فقط خواستم سلامی عرض کنم.این ناز دوردونه هات ببوس.خداییش ژستاشونو ببین.خدا حفظشون کنه


قربون مهربونیت خانوم فندقی هاتو ببوس به جای من
مامانی گیلدا
8 مهر 91 14:05
سلام عزیزم.ماشالله به این دوقلوهای نانازیتون.خیلی با نمکن شیطونهای خاله.خدا حفظشون کنه.من هم یه دختر 2 ساله دارم که خیلی شیطونه.به وبلاگ دختر من هم سر بزنید خوشحال می شم


ممنون عزیزم که بهمون سر می زنید ولی گلم آدرستون باز نمیشه همیشه سعی می کنم ولی باز نمیشه لطفا آدرس وبتو بزار برامون
نرگس مامان طاها و تارا
9 مهر 91 7:42
عزيزاي دلم.جيگرتون برم من كه اينقدر نازيد.دلم براتون تنگ شده بود.دست مامان خانم درد نكنه كه دوتا عكس از شما گذاشت.هميشه سلامت باشيد وروجكا


نظر لطفته خاله جون عروسکاتو ببوس
سمی مامان امیرین
9 مهر 91 8:32
خدا رو شکر که خب شدن.
بوسسسسسسسسسسس واسه خوشگلا


قربونت برم عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
9 مهر 91 13:56
بوسسسسسسسسس واسه جوجه های خودمممممم


میییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییی
مامان خورشید
9 مهر 91 14:40
عالی بود. واقعا خبر خوشحال کننده ای بود و عکس هاشون که چشمم رو روشن کرد. ممنون.


تو عزیزی خانوم
مامانی درسا
10 مهر 91 1:45
مامانی اجازه میدی این دخملو پسرو دو تا لقمه کنم ..... هزار ماشاالله مثل ماه شدن ...... ما دوباره اومدیم سر فرصت میام نهمه پستا رو میخونم دوستتون دارم


قربونت عزیزم دل ما شده بود یه ذره
مامان محمد معین
10 مهر 91 12:02
ای جانم چه نازن این دوتا


مرسیییییییییییییییییییییییییی
سپیده
16 مهر 91 15:07
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان سویل
20 مهر 91 9:31
چه فنقلی های نازی ان این دو تا خدا براتون حفظشون کنه:به ما هم سری بزنینX


ممنون عزیزم لطف داری حتما
ارین ومامانش
26 مهر 91 14:52
به نظرمن که خیلی ارام و مظلومند. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بری هردو


مرسییییییییییییییییییییییییییییی خاله جون
سمیرا،مامان آریامهر
29 مهر 91 9:33
عزیزم ماشالله چقدر نمک دارن خدا حفظشون کنه . من عاشق بچه های دوقاو ام
به مام سر بزن خوشحال میشیم .


لطف کردی گلم ممنون از محبتتون
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آبان 91 20:37
سلام ...ماشالله 10000000000000000 ماشالله خیلی نازن ... خدا نگهداره براتون


مرسی از لطفتون