تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بوی بچگی ، بوی ماه مهر

1391/7/1 9:19
نویسنده : مامان انیس
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پائیزتون مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

حالتون خوبه عشقای من خوشگلای من نفسای من که جون من و بابایی هستین که زندگی و هستی ما شدین انگار که از اول اول اول شماها بودین و حالا دیگه تجسم سالهای اول زندگیمون بدون حضور شماها سخته

از خدا می خوام که همیشه همیشه همیشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه سالم و سرحال و شیطون و سرخوش و سرزنده باشید بلا و ناراحتی و بیماری از وجود نازنینتون دور باشه و خدا نظر عطوفتی کنه به حال تمام بیماران بخصوص کودکان معصومی که بیمارن و تو این فصل زیبای هزار رنگ هزار برگ نوید بهبودی رو به پدر و مادراشون عنایت کنه.....

جونم برای خوشگلای خودم بگه چهارشنبه شب کمی بهتر شدین و بعد چند شب راحت خوابیدین ولی دوباره صبح پنجشنبه حال باربد بهم خورد روز پنجشنبه هم که اینجا پزشک متخصص پیدا نمیشه رفتیم پیش یک پزشک عمومی قدیمی برای باربد دو تا سرم تجویز کرد...

بعد از ظهر پرستار اومد خونه و بعد تزریق سرم باربد وآمپول تارا هر دوشون خوابیدن باربد آخر شب بیدار شد کمی غذا خورد با احتیاط بهش شی دادم هر بار به اندازه 60 سی سی تا آروم آروم بدنش عادت کنه دیروز خدا رو هزار مرتبه شکر بهتر شدین فقط هنوز یه مشکل دیگه مونده که اونم در خال بهبودیه امروز هم نرفتم اداره چون می دونم ساعتی چند بار عوض کردنتون برای مامان جون زحمت داره و با وجودی که این هفته تو اداره کار داریم همه زحمتا افتاده رو دوش دوست مهربونم که امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشه و بهترین ها رو براش آرزو می کنم

الان هنوز خوابید منم اومدم اینجا هم یه تشکر حسابی کنم از همه دوستای مهربونمون که نگران بودن تو این چند روز و دستشون رو می بوسم به خاطر ابراز محبتاشون و دیگه اینکه تبریک بگم اومدن پائیز برگ ریز هزار رنگ رو به همه امیدوارم غم و غضه هاتون مثل برگای بیجون درختا بیفته و نابود بشه و امیدوارم اعجاز پائیز اخرائی گرما و عشق زندگیتون رو صد چندان کنه

راستی امروز هفدهمین اول مهریه که من دیگه مدرسه نمیرم یادش بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

نایسل
1 مهر 91 9:56
من اصالا حال هوای این روزا رو دوست ندارم خوبه که دیگه مدرسه نمیرم کی دانشگاهم تموم شه اونم نرم...
خداروشکر حال شون خوبه خیلی خوشحال شدممم گلممممم خیلی مراقب نی نی ها باش


عزیزم بزار درست تموم بشه ببین چطور دلتنگی می کنی به هرحال امیدوارم همیشه سرحال و قبراق باشی خانومی
مامان آرشیدا قند عسل
1 مهر 91 13:44
خدا رو شکر که بهترن امیدوارم خدا سلامتی بده و شادابی.
ای گفتی یادشششششششششششش بخیر.


مرسییییییییییییییییییییییییییییی گلم
مامان خورشید
1 مهر 91 15:55
وای خیلی غصه خوردم الکی الکی چه بیماری شد. خوشحال شدم گفتی بهترن. واقعا سخته. اولین بار که خورشید تب کرد انقدر گریه کردم حال خودم بدتر از خورشید شده بود. بالاخره این روزای سخت میگذره و یکم که بزرگتر بشن دیگه وقتی مریض می شن اینجوری دست و دل آدم نمی لرزه. من همیشه از خدا می خوام هر مریضی که به خورشید می خواد بده صد برابرش رو به من بده ولی اونو مریض نکنه. کاملا حالتون رو می فهمم و آرزو می کنم آخرین بار باشه که مریضی گل ها رو میبینی.


قربون محبتت مهربون مرسی ایشالا خودت دخملت و همسرت همیشه شاد و سلامت باشین
مادر کوثر
2 مهر 91 11:37
سلام مهربون مامانی
پاییزتون مبارک

خداروشکر که دوقلوها بهترن
همیشه شاد و سلامت باشید

مرسی که با این مشغله زیاد به ما سر زدین. بوسسسسسسسس


ممنون عزیزم لطف داری
سمیرا مامان آنیتا
2 مهر 91 12:02
الهی بگردم .. از شنیدن خبر مریضی شون خیلی ناراحت شدم .. مریضی بچه ها خیلی سخته واقعا .. خدا رو شکر که بهترن
راستی میشماری که چند ساله مدرسه نمیری


قربونت عزیزم مرسی از لطفت مهربون ...نه یه دفعه یادم اومد و شمردم
ستاره زمینی
2 مهر 91 13:33
عزیزان من خدا را شکر که بهترید انشالله زودتر خوب خوب بشید...

یاد روز های خوش مدرسه بخیر.


مرسیییییییییییی خانومی
ستاره زمینی
2 مهر 91 13:34




واسه تارا جون



واسه باربد جان


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای خاله جون و ستاره زمینی اش
مامان آرشیدا کوچولو
2 مهر 91 13:36
عشیشــــــم شرما نخورده باشه ایشالله زودی خوب میشه


مرسی خانومی
پوپك
2 مهر 91 13:42
خدا رو شكر. خدا قوت ميدونم هم از لحاظ روحي و هم جسمي سختي كشيدي


قربونت برم مهربونم
مامان سونیا
2 مهر 91 13:52
سلام مامانی ببخشید چند رو نتونستم بیام وبتون تازه خوندم که خوشگلای خاله این چند روزه حال ندار بودن خدا رو شکر که به خیر گذشته و الان حالشون بهتره


لطف داری گلم
مامان سونیا
2 مهر 91 14:01
عزیزم در مورد اینکه کتابها رو چگونه از دست خوشگلهای خاله حفظ کنی تا پاره نشن براتون پیشنهاد دارم و اون اینه که ما حدود 50تا کتاب گرفتیم تقویتش کردیم دیگه پاره نمیشه
روی کتابها چسب سلفون زدیم هم ضد آب شده هم پاره نمیشه البته یک آدم حوصله داره بیکار میخواد تا با این چسبهای پنج سانتی بشینه کل کتاب رو چسب بزنه تا محکم بشه و پاره نشه


مرسی عزیزم از پیشنهاد خوبت
مامان تارا
2 مهر 91 14:18
آخی عزیزای من خداروشکر که بهترین / تارای منم سرما خورده / باید مادر باشی تا بدونی یه مادر وقتی بچه اش مریضه چه رنجی میکشه


خدا نصیب هیچ مادری نکنه امیدوارم شاهدختتون هر چه سریعتر خوب خوب بشه
نرگس مامان طاها-تارا
2 مهر 91 16:44
وااااااااااي الهي من بميرم برا اين عزيزام.اصلا شوكه شدم وقتي اينارو خوندم.خدارو شكر كه حالشون رو بهبوده.در ضمن مامان خانم اينقدر به خودت چيز نگو.تو بهترين مامان دنيايي و نبايد ناراحت باشي اين اتفاقات براي همه پيش مياد.خيلي زياد هم خسته نباشي عزيزم


خدا نکنه الهی زنده باشی
ارغوان
2 مهر 91 19:00
سلام
خداروشکر که بهترن...ببوسید 2قلوهارو
از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم


قربون محبتت خواهش می کنم عزیزم آدرستون باز نمیشه
مامان دوقلوها
2 مهر 91 23:20
ایشالا زودتر خوب شن,براتون دعا میکنم مریضی نی نی ها خیلی دردناکه برای مامانا, ایشالا بازم از شیطونیهاشون بنویسی


مرسی عزیزم لطف کردی
یاس نقره ای
3 مهر 91 2:25
سلام.
هزار ماشاالله نی نی های خیلییییی ناز و جیگری دارین.
با اجازه ما لینکتون کردیم.
آخه من عاااااااااااااااااااااااااااشق دو قلو ام،دعا کنید نی نی بعدی من دو قلو بشه،البته اگه خدا صلاح بدونه.
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و اگر دوست داشتید ما رو به دوستاتون اضافه کنید.




قربون لطفتون ممنون امیدوار اونی که دوست دارین بهش برسین به خونه مجازی ما خوش اومدین
آرام
3 مهر 91 8:48
سلام خداروشکرکه دوقلوهای شیرینتون بهترشدن, واقعا سخته ناراحتی بچه هارودیدن. شمامامان زحمتکش ومامان جون مهربونشون هم خسته نباشید


لطف کردی خانومی ممنونم از محبتت
سمی مامان امیرین
3 مهر 91 8:48
ایشالا که دیگه مشکلشون به کلی برطرف بشه.


مرسی عزیزم لطف داری
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
3 مهر 91 14:25
سلام عزیزم
ممنون که پیامم رو خوندی و آدرس ایمیلت رو دادی...امیدوارم دوستی قشنگی در پیش روی هر دومون باشه و لیاقت محبت شما رو داشته باشم.
مدتی گرفتار بودم و نتونستم آنلاین بشم و وبلاگ شما و دوستان رو بخونم.خیلی ناراحت شدم که تارا و باربد نازنین مریض شده بودن و خوشحالم که به خیر گذشت.نینی های من روز عید فطر اینطورشدن و 3 شبانه روز در اوج تب و اسهال بودن...من هم بی تابی میکردم و گریم بند نمی اومد...کاملا درک میکنم چی کشیدی...الهی هیچ بچه ای مریض نشه و دچار درد بی درمان نشه.
پاییز همیشه زیباست اما من ازدمدمی بودن هوا تو این فصل واسه نینی ها میترسم.امیدوارم همه چیز برای همه بخوبی سپری بشه.روی ماه شما و بچه ها رو میبوسم و به خدا میسپارمتون



قربون لطفت حتما هینطور خواهد بود امیدوارم بچه های گلت همیشه سلامت باشن و خدای نکرده گرد ملالی به خاطر اونها وشما مامانی و بابایی ننشینه می بوسمتون و خیلی مراقب خودتون باشید
پوپک مامان آنیا و آنیل
3 مهر 91 15:50
همیشه سالم باشین ایشاا...


مرسی گلم
مامان محمدجان
3 مهر 91 23:11
سلام عزیزم
ببخش چند روزی نبودم ... سفر بودیم
خوشگلای خاله چطورن؟
خداروشکر که بهترن بمیرم چی کشیدی
ایشالله دیگه خوبه خوبن


مرسی خانومی رسیدن بخیر شکر خدا الان خیلی بهترن
آرش
4 مهر 91 7:46
سلام
وبلاگ زیبا یی دارید. (می خواستم بدونم چطور میشه ما هم وبلاگمون رو به سایت تبدیل کنیم؟ شما هم از ورد پرس استفاده می کنید؟)

و اما اومدم بگم ما یک وبلاگ گروهی راه اندازی کردیم. خیلی دوست داریم دوستان فرهیخته ای چون شما بیان

و نظرشون رو درباره مطالب و محتوای وبلاگ بگن. تا بتونیم هر چه بهتر و بیشتر فعالیت کنیم.
شعار وبلاگ ما .:بیایید آنقدر از خوبیها بگوییم تا... جایی برای بدی نماند:.
اگر تمایل داشتید ما رو با عنوان .:ایمیل های جالب:. لینک بفرمایید بعد در قسمت تبادل لینک (بالا وسط

صفحه) بگید که با چه عنوانی لینکتون کنم.
با تشکر از شما
منتظر حضور گرم و صمیمی شما هستم.
رضاپور (مدیریت وبلاگ)


سلام از شما به خاطر لطفتون تشکر می کنم حقیقتش نتونستم وارد بشم به وبلاگ شما ولی براتون آرزوی موفقیت دارم
مامان محمد معین
4 مهر 91 12:00
عزیزم ممنون که بهمون سر زده بودین, انشالا تارا و باربد گلتون هرچه زودتر خوب خوب بشن,پاییز بر شما هم مبارک باشه بهترین هارو براتون آرزو میکنم


ممنون از لطف و محبتت
محيا كوچولو
5 مهر 91 0:29
آخه چرا مريض شدين ني ني هاي نازنازيالهي زودتر خوب بشيد و بازم از شيرنكاريهاتون بخونيم


مرسی گلم لطف داری
مامانی شیما وحدیث
5 مهر 91 20:45
سلام مامانی
من خیلی شرمندم .چون نت ندارم ازمریضیه این دوتا فرشته ی ناز خبرنداشتم .خداروشکر که حالشون خیلی بهتر شده وامیدوارم بهترتر م بشه
پاییز شماهم مبارک .منم یه دوازده سالی میشه که دیگه اول مهری ندارم ولی امسال دوباره کنکور شرکت کردم و احتمالا بشه که دانشجو بشم .فقط دعا کن
بووووووووووووووووووووووووس تارا وباربد عزیزم


سلام عزیزم مرسی که اومدی پیشمون برات آرزوی موفقیت می کنم
مامانی گیلدا
6 مهر 91 10:22
سلام خانمی.انشالله همیشه بچه های گلتون سلامت باشن و همیشه خبرهای خوب از اون دوتا جوجه های نازنازی بشنویم.لطفا ًازشون عکس بگذار


مرسی عزیزم لطف داری به روی چشم
نایسل
6 مهر 91 11:23



تو گلی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرگس مامان طاها و تارا
6 مهر 91 12:13
انيسه جونم،تارا و باربد خوبن؟بهتر شدن؟


مرسی عزیزم بله خدا رو شکر
نایسل
6 مهر 91 13:11
مررسی عزیز دلمممم دوست دارممم
عشق کوچولووووو هارو بببوسسس


قربونت عزیزم
زهرا
27 مهر 91 9:48
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##