تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

جینگیل و فینگیل

1390/3/16 12:50
نویسنده : مامان انیس
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای همیشه بهاری من

 

                                                    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

حالتون چطوره ؟ چه خبر مبرا ؟ دندوناتون چطورن ؟ نا قلا ها دارین حسابی بزرگ میشین . فردا 7 ماهتون تموم میشه ماشالا دیگه تو بغلم جا نمیشین. روزبروز دارین شیرین تر میشید . خودتونو برام لوس می کنید.

 

                            تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

از خداوند بزرگ می خوام شادی جمع 4 نفرمون رو همیشه موندگار و پایدار نگهداره .

 

                       تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 امیدوارم همیشه سلامت باشین و بهترین ها رو بدست بیارید. من و بابایی تا پای جون براتون مایه می گذاریم.

می دونید که نفس من و بابایی به وجود شما بنده خوشگلای نازنینم

 

 

                        تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

negin
16 خرداد 90 12:24
سلام وب قشنگي داريد . مايل به تبادل لينك هستم . اگر موافق بودي بهم خبر بده
انیسه
16 خرداد 90 13:02
با سلام و تشکر حتما خیلی خوشحال میشم. لطف دارید
هدیه
16 خرداد 90 13:09
سلام ایشالا در کنار کوچولوهای نازتون خوش باشین. خیلی نازن خدا ببخشه واستون اسپند یادتون نره. از عکسهای کنار هم بزارین به ما هم سر بزنید
انیسه
18 خرداد 90 13:36
هذیه جان باسلام از لطف شما ممنونم انشالا همیشه شاد و سلامت باشید. باشه حتما عکس میزارم . اسم وبلاگتون چیه عزیز جان