تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

امان از تکنولوژی

1391/6/6 18:39
نویسنده : مامان انیس
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفسای زندگی حال و احوالتون چطوره شیطونی هاتون خوبن چه خبرا خوش می گذره

ما هم خوبیم مشغول سرو کله زدن با شما جمع آوری و تمیزکاری خونه

ساعت خوابتون هم به هم ریخته اس تا حدود ظهر می خوابین و  کمی هم بعد از ظهر ها و شب متأسفانه تا 1 و 2 بیدارین منم بعد شما می خوابم و ساعت 6 بیدار میشم و حسابی پای چشمام سیاه شده از بیخوابی البته عصرها هم کمی می خوابین تا خستگی خواب صبح از تنتون در بره و من در اون ساعتا هم مشغول کارم البته یه کمی هم خودم مقصرم مثلا نمی دونم چه دلیلی داره الان که خوابین و خونه هم کاری نداره به جای استراحت اومدم وبگردی

داستان خرابکاریهاتون همچنان ادامه داره شکستن لیوان و ظرف و ..... و جدیدترین خبر کشیدن پرده توسط باربد خان و کندن چوپ پرده در نیمه شب گذشته

دیشب هم رفتیم خونه خاله نیکی و اونقدر ریخت و پاش کردین که دیگه روم نمیشد تو صورتش نگاه کنم امروز هم قرار بود بریم برای صرف چایی عصر که خوابیدن شما برنامه مون رو به هم ریخت

شیطونی تارا خانم جای خودش هست باربد و آرشیدا رو هم کلی اذیت کرده و من اینجا از خاله نیکی عذر می خوام البته تارا دعوا شد تا یاد بگیره چه جور رفتار کنه و امیدوارم براش درس عبرت بشه و قدر دوست خوبش رو بدونه

یه خبر دیگه اینکه وبلاگم باز نمیشه و به جاش یه صفحه مزاجم میاد به آدرس shukhi.com و کلی روانم رو به هم ریخته و به عالم و آدم متوسل شدم بابا منم و این یه دونه وبلاگ که شده مونس لحظه هام به شوشو میگم به نظرت چرا اینطور شده میگه هک شدی آخه هکر محترم مگه سایت ناساست که اومدی اینجا برای مدیریت تلگراف زدم شاید این مشکل حل بشه خدایا کمک کن مطالبو از دست ندم حاصل 15 ماه خاطره نویسی رو که با تک تک جملاتش جون می گیرم

فعلا من اینجا می نویسم تا ببینم چی میشه .........به امید بازگشت وبلاگم می مانم!!!!!

تکنولوژی هم آدمو وابسته می کنه متأسفانه و یا خوشبختانه ......

دوستان اگه تونستید اینجا رو بخونید یه راه حل جلو پام بزارید ممنون میشم

بعد از ظهر شهریوریتون بخیر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آرشیدا قند عسل
7 شهریور 91 10:02
اولاً که چه اذیتی قربون دخترم برم بچه ان باهام بازی میکنن پس اون وقتی که میره عروسکش رو به آرشیدا نازی نازی مامان تعارف میکنه چی نه خیلیم نازنینه اما من هنوز در شگفت کار باربدم راستش هروقت یادم میاد چه جوری چوب پرده رو کند خنده ام میگیره ، این دو سه روزه که مuدام دیدمتون حسابی بهتون عادت کردیم هان شیطون بلاها خوب رسم دلبری رو بلدید.


harf nadari khale joon ghorbone maramet
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 12:44
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


لطف داری ممنونم حتما
مامان تارا
7 شهریور 91 16:16
سلام ای شیطونا بازهم خرابکاری!!!
تارامیگه مامان چطوری اینا تونستند تلویزیونو تکون بدن؟!!
وبتون امروز اون مشکل رو نداره این بلا سر منم اومد یه کد ویروسی گذاشتم وبم تو موزیلا باز نمیشد برای همین این وب جدید رو ساختم و مدیریت محترم زحمت کشیدن و همه مطالب رو انتقال دادن به وب جدید


مرسی از محبتت عزیزم به دخمرت بگو دوتاشون باهم هلش دادن از رو میز سر خورد افتاد ولی خدائیش هنوز برا خودمون هم جای تعجب داره بله مشکل وب من هم به کمک مدیریت حل شد
نرگس مامان طاها و تارا
8 شهریور 91 11:50
الان كه همه چيز خوبه مامان جوني.واقعا خسته نباشي خدا بهت توان بده.من خيلي به يادتم هميشه عزيزم چون شايد تو شرايط سخت من خوب مي دركي.اين فسقلا رو هم ببوس محكم محكم


ممنونم مهربون ایشالا همیشه سرحال باشید مموشی ها رو می بوسمشون
مامان امیرحسین و امیرعلی
8 شهریور 91 12:53
سلام مامانی مهربون..خوبین؟
مامانی من یه چند وقتی بود که نمیتونستم وارد ویبتون بشم برام یه صفحه دیگه باز میشد.تا اینکه چند روز پیش فهمیدم نی نی وبلاگ یه پیامی داده که اگه برای کسی همچین مشکلی پیش اومده تمام کدهای اضافی رو پاک کنه تا درست بشه.خوشحالم که برای شما هم درست شد.
ای خدا این وروجکا رو ببین چه کارایی که نمیکنن.واقعا خسته نباشی.من که دیگه کم آوردم با اینکه امیرحسین بزرگتره و حرف بیشتری میفهمه.خدا به داد شما برسه..البته میدونم که برات شیرینیهاش از سختیهاش مطمونن بیشتره.


ببوس دسته گلامو





ممنون عزیزم لطف کردی بله درست شد وبم خدا رو شکر امیدوارم همه روزهاتون شیرین و طلایی باشه بچه های گلتو ببوس
مادر کوثر
8 شهریور 91 16:00
سلام عزیزم
خداقوت. ماشالله به این بچه های شیرین و بازیگوش
مامانی به خودت استراحت بده و مواظب خودت هم باش

در مورد اون مشکل وبلاگت هم مدیریت جواب داده که...


خواهش می کنم لطف کردی ممنون ازینکه بهمون سر زدی
باران قلنبه
10 شهریور 91 1:56
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.


حتمااااااااااا



مامان محمدجان
10 شهریور 91 2:21
سلام انسیه جون خوبی
وروجکا خوبن؟ماشالله هزار ماشالله به تحرکاتشون
خستـــــــــــــــه نباشی
خداروشکر که مشکلت حل شد
عجب مردم آزارایی پیدا میشه هاااااا


مرسی مامانی شما هم ماشالا ستاره سهیلی
نایسل
10 شهریور 91 19:28
عزیز دلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟
منم کلی دلم تنگ شده فدای این بچه های جیگرت بشم من اینقدرشیطوننن به پرده خونه هم رحم نمیکنن
راستی نی نی تلرگافات رو چک کن گفته چی کار کنی برای این مشکلت بوس
ممنونم به فکرم بودی


مرسییییییییی خانومی حالت خوبه قربون لطفت
بابای دوقلوها
12 شهریور 91 18:04
گل واسه گلی های عموووو



ممنون عمو جون
سپیده
12 شهریور 91 19:08
سلام. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com