تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

عکس

1391/6/4 12:27
نویسنده : مامان انیس
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینم چند تا عکس از وروجکا

 

جنازه تلویزیون مرحوم

 

قربون اون ژستش برم من

 

اینم پسرک خوش ادای هپلی من

 

 

تارا قبل از بیرون رفتن

 

وروجک رفته تو کارتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

فاطمه مامان امیرعلی
4 شهریور 91 20:00
وااای چه دوقلوهای ماه و شیطونی داری.خدا حفظشون کنه.ما لینکتون میکنیم.شما هم دوست داشتی لینک کن تا به هم سر بزنیم
پسر من تقریبا 17 ماهه ست.امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم..



ممنون از لطفتون حتما به روی چشم لطف کردی خانمی
مامان باران و بارین
4 شهریور 91 22:00
سلام عزیزم...ماشالا وروجکات هر روز با مزه تر میشن...عزیزم ما آدرس وبلاگمون تغییر کرده...خیلی ممنون میشم اگه توو لینکات تغییر بدی...به منم توو وبلاگ جدید اطلاع بده...لطف میکنی...عسلی‌ها رو ببوس...
http://baranbarin.persianblog.ir/


چشم حتما ممنون از اینکه خبر دادی
مادر کوثر
8 شهریور 91 16:01
عزیزممممممممممممم
چه وروجکای نازییییییییییییی

وای تلویزیونووووووووو


لطف داری عزیزمممممممممم
بابای دوقلوها
12 شهریور 91 18:03

تلوزیون رو خودشون انداختن پایین؟؟؟؟
خیلی خطرناکه حسسسنننن

ورووجکا یه کم بیشتر مواظب باشید


آره عمو جون از پشت هلش دادن بچه هام شدم پدر مادر حادثه
مامان آرشیدا کوچولو
2 مهر 91 13:34
قربون این دو تا وروجکت برم من با این بازی های خطرناکشون
عاشقشونم


لطف داری عزیزم