تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

روزانه ها تو خونه جدید

1391/5/9 12:26
نویسنده : مامان انیس
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونکا حال و احوال چطوه خوش می گذره قربون اون فضولیهاتون برم که دیگه دیگه دیگه........................................ بقیه اش رو حدس بزنید و تجسممون کنید با پوست قلفتی کنده شدمون

جونم براتون بگه جمعه شب دیگه رسما اومدیم خونه خودمون ...الحمدالله خونه مرتبه و خرده کاریها هم در حال تموم شدن شما ها هم از عشق خونه جدید و جای بزرگتر همش در حال دویدن هستین و این روزا البته مقادیری کشتی هم می گیرین عین بچه شیرا

خدا رو شکر زیاد دیگه تو مود ریخت و پاش لباساتون نیستین و طرف کمدتون نمیرین کابینت های آشپزخونه  البته در امان نیستن و هر روز خسارت کوچکی می دهیم که اون هم فدای سر شما

مشکل جدید وابستگی عجیبتون به جارو هست که اگه خدا نکرده درش بیارم که خونه رو جارو بکشم کارمون به دعوا و درگیری کشیده می شه  عاقبتش گریه زاری بیش از حد شماست که هر دوتون می خواین جارو بزنین حمام و آب بازی هم سرگرمی محبوبتون شده بعلاوه بره ناقلا و جدیدا کلاه قرمزی که این دوتا ما رو هم سرگرم می کنه چه برسه به شما

دیشب اومدن برای نصب پرده ها هردوتون از پهلوی آقاهه جم نخوردین و با تعجب بهش نگاه می کردین که چه می کنه و کمی هم کمکش کردین البته از نوع ریخت و پاش و هل دادن چهارپایه و چون داشت کار به جای باریک می کشید بردمتون تو اتاقتون که خرابکاری نکنید شما هم در راستای آبروریزی و سرو صدا چیزی کم نزاشتین 

آخر شب رفتیم بیرون هم کمی دور بخوریم هم روزنامه بخریم اونقدر شیطونی کردین که حد نداشته مدام رفتین پشت فرمون با دنده و راهنما و ...... بازی کردین البته بیشتر تارا چون باربد رفته بود تو ریلکسیشن و هر بار که بابا تارا رو دعوا کرده به خاطر فضولی تارا تند پریده تو بغل باباش و کلی لوس کرده خودشو و بوسیدتش بابا هم کاملا فرزند سالار و  دو ثانیه بعد دعوا لبخند می زنه و تارا رو می بوسه اینم از تربیت ما بزرگترا به نظرتون حسابی می برن از همچین مادر و پدری که موقع دعوا می خندن به جای اینکه جدی باشن

آخر شب با مراسماتی خوابیدین بابا و وروجکا رفتن تو تخت تارا که هر سه شون بخوابن منم سرجام خوابم برد تازه تارا همش میگفت بیا تو هم اینجا بخواب قربونش برم مهمون نوازه خلاصه صبح اومده ساعت شیش بیدار شده میگه شیر ببه بهش گفتم بمون تا برات بیارم با کمال تعجب خوابید سرجاش تا براش شیر بردم و بعدش دوباره خوابید تا حدود 9

تارا به انگور میکه اشین من نمی دونستم دیروز کلافه ام کرد از بس گفت اشین اشین ببه منم نمی دونستم چی می خواد بردمش در یخچال سبد انگورا رو نشونم داد به دوتائیشون دو کاسه دادم با کمال خوشحالی بهتون بگم که ریختنشون رو زمین و با سطل لگو آسفالتشون کردن و قیافه من دیدنی بود بعد جاروی نیم ساعت پیشش که کشیده بودم و دوباره دستمال بدست به پاکسازی زمین مشغول شدم و البته آخر شب هم دوباره جارو فرمودیم که سهمیه روزانمون کامل بشه 

روزی هزار بار خدا رو شکر می کنیم به خاطر لطفی که در حقمون کرد و این فرشته ها رو بهمون عنایت کرد

 

اینم عکس خوشملای من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

راحله مامان احسان
9 مرداد 91 12:45
ای جوووووووووووووووووونم عزیزای خاله..
مامان دوقولوها خدا قوت..
ماشالله حسابی بزرگ شدن ناز گلیهات...
ببوسشون..
راستی تارا اشین می خوری..


مرسیییییییییییییی خاله جون
مامان آرشیدا قند عسل
9 مرداد 91 12:48
خوب دارین بزرگ میشید دیگه کمد لباس دیگه کار بچه گانه است، الان شما باید کارهای بزرگونه انجام بدین دیگه، مثل مثل همین جارو کشیدن و پرده نصب کردن، بللللللللهههههه!!!!!


قربون خاله خدومون بریم که اینقدر درکمون می کنه مسیییییییییییییییییییی
محيا كوچولو
10 مرداد 91 0:30
سلام خاله جوني از دست شيطوني ما ني ني ها آخه شما چكار ميكنيد؟عكساي سفرم آماده شدن


عزیز دلم شیطونیهاتون رو به اندازه خودتون دوست داریم حتما میام پیشتون
مامان شینا
10 مرداد 91 3:09
هزار ماشالا
فداتون یه بوس آبدار براتون


قربون شما
نایسل خانم
10 مرداد 91 12:17
سلام عزیز دلم خوبی؟؟
وای الهی فداشوننن بشمممم من چقدر شیطون شدنننن
وای چقدر بزرگگ شدنننن


مرسی عزیزم خوبی گلم لطف داری
نایسل خانم
10 مرداد 91 12:18
دلم حسابی برات تنگیده بود


من هم هم
بابای دوقلوها
10 مرداد 91 15:15
وای وای وای
فضولی دوقلوها که دیگه نمیخواد بگی
بیچاره کابینت
خدا حافظشون باشه

از طرف من ورووجکا رو بچلووونید


مرسی عموجون
مامان محمدجان
10 مرداد 91 15:59
ماشالله چقدر بزرگ شدن

انسیه جون خونه جدید مبارک


مرسی عزیزم لطف داری
فرناز مامان رادین
11 مرداد 91 23:18
سلام انیسه جون.واقعا خسته نباشی.کلی ذوق کردم عکسای جدید نازگلاتو دیدم.خیلی دوسشون دارم.بووووووووس


ممنون فرناز جونم لطف کردی رادین فسقلی رو می بوسم
مامان باران و بارین
12 مرداد 91 12:14
خونه‌ی جدید مبارک...خیلی خوشگلن این وروجک‌ها...هزار ماشالا...خسته نباشی مامانی...


مرسییییییییییییییییییییی
مامی کیارش و کیانا
12 مرداد 91 13:10
ماشاله به خوشگلای خاله روز به روز خوشگلتر میشن و شبیه تر بهم از طرف من ببوسشون


لطف داری عزیزم دسته گلاتو می بوسم
مامان سونیا
12 مرداد 91 15:03
خاله فدای شما دوتا وروجک بشه که پوست مامان رو قلفتی میکنین هزار ماشاالله روزه به روز خوشگلتر و ماه تر میشمین


خدا نکنه عزیزم ایشالا 100 سال زنده باشی ممنون از حضورت
مامانی درسا
13 مرداد 91 2:19
الهی وقتی این خاطرات روزانه رو میخونم کلی ذوق میکنم به خدا انشاالله انیسه جون تنشون همیشه سالم سالم و لباشون خندون خندون باشه ...... راستی حسابی ماه شدن این وروجکا ....... خونه نو هم مبارکتون باشه


مرسی عزیزم لطف داری ممنون از محبتت
❤مامان آزی❤
13 مرداد 91 14:15
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان نرگس
13 مرداد 91 16:07
واي خداي من چه عروسكاي نازي،اميدوارم تاراي من و برادرشم خيلي زود مثل اين تارا خانم و برادرش بزرگ و خوشمل بشن.خيلي برامون دعا كن.خوشحال ميشيم به ما هم سر بزنيد


مرسی عزیزم لطف کردی
سپیده
15 مرداد 91 1:44
سلام. با تشکر از رای شما
مامان امیرحسین و امیرعلی
15 مرداد 91 10:45
ماشالا به این شیطونیاشون...
معلومه دیگه 2 تا بچه همسن با هم باشن چکار میکنن؟!
جانم ماشالا چه بزرگ شدن...ببوسشون وروجکارو


قربونت عزیزم
مامان آنیسا
19 مرداد 91 17:43
واااااااااااااای چقدر این دوتا طلا بزرگ شدن.


لطف داری گلم
مامان تارا
20 مرداد 91 10:21
ای جانم چه خوردنی شدن این دوتا وروجک خاله جای من لپاشونوگاز میگیری؟
راستی خونه جدیدتون هم مبارک باشه دعا کنید ماهم به زودی خونه دار بشیم


مرسی خانومی ایشالا همه تو این شبای عزیز به آرزوهاشون برسن