تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بیست ماهگی

1391/4/17 9:01
نویسنده : مامان انیس
657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونکای من

بیست ماهگیتون مبارک امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت و به اونچه که شایستگیشو دارین برسین

ماشالا برا خودتون بزرگ شدین قد کشیدین و من این بالندگی رو تو وجودتون می بینم و هر ثانیه خدا رو شکر می کنم به خاطر این سعادتی که نصیبم کرد افتخار مادر بودن افتخار بزرگی است امیدوارم براستی شایسته این جایگاه باشم

تو دو روز گذشته متأسفانه زیاد حالتون خوب نبوده باربد که یک هفته ای هست دچار مشکل  فیزیولوژیک نفرت از پوشک شده و به جان پوشکا افتاده

روز چهارشنبه هم دو سه نوبت حالتون به هم خورده و سرتا پای خونه رو صفا دادین از دیروز هم شرایط باربد به تارا منتقل شده و دوتایی دارن کلک پوشکا رو می کنن  خدا رو شکر بدلیل امکانات فراوان اینجا روزهای تعطیل به هیچ صورت امکان دسترسی به پزشک متخصص نیست و از اونجایی که یه بار تجربه کردم و بردمتون پیش پزشک عمومی و دوباره مجبور شدم ببرمتون پیش متخصص این دفعه ترجیح دادیم دو روز صبر کنیم تا بریم پیش دکتر تون ...

از وضع غذاتون که هیچ نگم بهتره دیشب داشتم گریه می کردم دیگه که یه ذره پلو خوردین البته داستان فضولیها و بره ناقلا سرجاش هست دیروز اصلا سراغ اسباب بازیها نرفتین و اونقدر سرسره رو زیر پاتون گذاشتین ازش بالا رفتین و و خرابکاری کردین که دیگه ورش داشتم و ساعت 12 شب هم خوابیدین و بنده تازه کارام شروع شد یعنی شروع کرد به اتو کشیدن و مرتب کرن خونه و حدود 3 خوابیدم.....

صبح که اومدم تارابیدار بود و البته اولین جمله ای که گفت این بود " شیر ببه "

 

عاشقتونم  نفسای من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نایسل
17 تیر 91 9:44
وای عزیزممم چقدر شیطوننن الهی حالشون خوب باشه احتیاجی به دکتر نباشه از طرف ممن ببوووسیننننننشوننننن
20 ماهگی شونم مبارککک
خوب از پوشک میتونی بگیریشون


مرسی عزیزم لطف داری نه جونم حال و اوضاعشون کمی خرابه ساعتی 4 بار تو حمام و دستشویی ام
مامان سونیا
17 تیر 91 18:45
بیست ماهگیتون مبارک خوشگلای خاله انشاالله که زود زود خوب بشین و نیاز به دکتر و دارو نداشته باشید تا مامانی هم از نگرانی در بیاد
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
18 تیر 91 2:48
20 ماهگی مبارک عزیزای من
از خدا می خوام همیشه سالم و سلامت باشید نازنین های شیرینم
انیسه جون،خسته نباشی خانمی...برای شما و همسرتون هم آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم.الهی همیشه سایتون بالای سر عزیزاتون باشه.
دوستتون دارم یه عالمه...بووووووووس.


عسلی خانم دلم برات تنگ شده بود مرسی از محبتت گلای نازت خوبن انشالا می بوسمشون
مامان خورشيد
18 تیر 91 7:54
آخي كلي غصه خوردم. الهي زودتر خوب بشن. فصل اينجور مريضي هاست و خصوصا شما كه جاي گرمتري هستين. آرزو مي كنم زودتر خوب بشن.


قربوونت برم مهربونم
مامان رهام
18 تیر 91 9:03
بیست ماهگیتون مبارک خوشگلای خاله


مرسی خاله جونم