تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

عکس

1391/4/11 9:05
نویسنده : مامان انیس
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الوعده وفا اینم عکس دردونه های ما

 

تارا خانوم گل

روز خاکبازی

 

باربد و اسباب بازی محبوبش قاشق

 

 آب بازی

 

 

 

عملیات آکروباتیک تارا در کابینت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان شیدا
11 تیر 91 9:16
سلام به دوستای خوبم . وبلاگ شیدا جونم با عکس ها و خاطرات سفر حج به روز شد . خوشحال می شم یه یادگاری در صفحه ای از خاطراتش با دستای شما حک بشه .
سپیده
11 تیر 91 13:22
خیلی خوشگلن ماشاالله
نایسل
11 تیر 91 21:25
وای خدا فداشون بشم جقدر نازنننن ای جان دلممم
منم میشه یه روزی مثه شما داشته باشمم

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دارم ضعف میرممم


Ghorbonet azizam ishala be zoodi nini haye golet mian to baghalet
نایسل
11 تیر 91 21:25
مرسی عزیزمم قاببل نداره تبلتت


Khahesh mobaraket bashe
مامان آرشیدا قند عسل
12 تیر 91 9:53
عزیز دلم چقدر بزرگ شدین چند وقته ندیده متون ؟!هرچی هم برنامه ریزی میکنم که فعلا به بن بست میخوره میبوسمتون


مرسی خاله جون ما هم خیلی دلمون برای شما و آرشیدا تنگه ولی چون نوبتی پوست مامانی رو می کنیم طفلی ترتیب روز و شب و یادش رفته اگه شیطون گولمون نزنه خوابمون درست بشه حتما خدمتتون می رسیم
مامان سونیا
12 تیر 91 10:08
وای خاله الهی فدای شما دوتا فرشته کوچولوی خوشگل بشه هزار ماشاالله انیسه جون اسفند دود لطفا
آخه یکی نیست به این روجک خانم بگه شما توی کابینت دنبال چی میگردی؟؟؟؟؟؟



مرسی خاله جون لطف دارین .... گفتم شاید مامانی پاستیل قایم کرده تو کابینت
مامان امیرحسین و امیرعلی
13 تیر 91 11:52
چه عکسهای با مزه ای خدا حفظشون کنه...خیلی به هم شبیهن اینو الان متوجه شدم!!!


مرسی عزیزم لطف داری
مامان بیتا
13 تیر 91 15:47
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات نیمه شعبان مبارک
پوپک
13 تیر 91 22:22
چه نازن این خواهر و برادر دوقلو ماشاءاا... .
مسئله کابینت انگار مشکل همه ماست


قربون لطفت عزیزم آره دردسری دارم بیا و ببین
پاتوق دوقلوهاي ايران زمين
14 تیر 91 11:02
سلااااااااااام به پاتوق دوقلوهاي ايران زمين سر بزنيد و در اين پاتوق عضو بشيد.... ما منتظريم....
بابای دوقلوها
14 تیر 91 20:23
ای جوووووووووووونم دلم آب شد خیلی نازید ملوووسکا بیچاره کابینت خدا پشت و پناهتون باشه
ستاره زمینی
15 تیر 91 18:47
اخی عزیزمین نانازی خاله ماشالا چقدر ملوسین.خدا حفظتون کنه.
مامان خورشيد
18 تیر 91 7:56
واي خداي من چقدر اين دو تا خوشگل و خواستني اند. واقعا ممنون كه اين عكس ها رو گذاشتيد.


لطف داری عزیز دلم