تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

قربون حواس جمع

1391/4/10 11:45
نویسنده : مامان انیس
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حال و احوال چطوره 

هوا چند روزه که خیلی گرم شده  ما هم سعی می کنیم کمتر بریم بیرون ساعت خوابتون کمی بهتر شده صبحا بیدارتون می کنم

عشقتون شده بره ناقلا و 24 ساعته مجبوریم تماشاش کنیم از مضرات تماشای زیاد تلویزیون که بگذریم ولی این روزا خیلی کمکم کرده راحت غذا می خورین و سربسر هم نمی زارین البته بعضی ساعتا بره ها میرن لالا شما ها هم از سرو کول من و خودتون بالا میرین ریخت و پاشتون سر جاشه و هیچ تغییری نکرده

روز پنجشنبه بعد از ظهر با شماها و خاله جون رفتیم خرید هنوز تو تاکسی بودیم تارا تو خواب و بیداری بود که بیدارش کردیم بعد خرید کمی پیاده روی کردیم رسما پوستمون کنده شد ازبس که باربد گفت بغل و تارا گفت شیر بده شیرشو دادم دستش داره راه میره شیشه تو دهنش کلا موجبات انبساط خاطر رهگذران را فراهم نمودیم و هرکس رد شد لبخندی نثارمان کرد.

کمی نشستم شیراتون رو بخورین شاید سر فرم بیاین که بابا ایمان زنگ زد همون حوالی بود شما ها رو سپردم بهش اونم بعد کلی سفارش یه فرصت 15 دقیقه ای داد تا برگردیم تو ماشین خوابتون برده بود وقتی کارمون تموم شد بهش زنگ زدم گفت خیالت راحت به کارات برس منم از حرص اون همه سفارش گفتم کاری ندارم می خوام برم خونه

دیروز غروب رفتیم رودخونه برای شنا کلی آب  بازی کردین و حسابی خسته شدین شب هم ساندویچ میل کردیم تا حدود 12 خوابیدین و به مدت یکی دوساعتی نصفه شب باز هم بره ناقلا ( بابا یی دیگه داشت رسما از بره ناقلا و اذنابش اظهار تنفر می کرد.... )

صبح بابا ایمان رو بیدار کردم عکسای دیشبو که با گوشیش گرفته ازش گرفتم و لی در نهایت خوش حافظگی کابل گوشیم که همیشه تو کیفمه امروز جا مونده تو خونه اونم تقصیر بابا ایمانه چون شارژر گوشیشو نمیاره از کابل من استفاه می کنه در نتیجه برنامه امروزم برای ارسال عکس منتفیه تا فردا

فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان خورشيد
10 تیر 91 12:01
واي دلمون رو با عكس ها آب كردين. منتظريم.
محيا كوچولو
10 تیر 91 17:17
سلام خاله جوني! ممنون از اينكه به ياد من بوديد و تولد منو تبريك گفتين! ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد دوستتون دارم. محيا كوچولو عكسهاي مسافرت و يه فيلم جديد هم براتون آماده كردم!
محيا كوچولو
10 تیر 91 17:21
به به چقدر شيرينكاري
مامان آرشیدا قند عسل
12 تیر 91 9:54
ای خدا ما از دست این بره ناقلا کجا فرار کنیم؟!!!!!


هیچجا نمی تونیم بریم باور کن
بابای دوقلوها
14 تیر 91 21:39
شیرین عسلید بخدا میگم خوبه حالا فقط میشینن پای بره ناقلا دوقلوهای ما فقط باید یکی باشه و براشون کارتون عوض کنه مامانی بره ناقلا حالا پت و متتتتتتتتتتتتتتتتتتتت حالا موش گربه خدا به داد شما مامانی دوقلوها برسه