تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

تابستان

1391/4/1 19:41
نویسنده : مامان انیس
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم امروز ما سه نفر اومدیم بگیم اومدن یه فصل تازه مبارک من و تارا و باربد آرزو می کنیم که همیشه قلبتون به گرمی تابستون و رنگ زندگیتون سبز سبز سبز باشه

نمی خواستم امروزو از دست بدم این وروجکا مشغول شیطونی و خرابکاری ان تا حالا چند بار مودمو خاموش کردن و همچنین کامی رو با این اوصاف فکر نکنم بتونم داستان این چند روزو بنویسم

ولی جونم براتون بگه دیروز با بچه ها رفتیم بیرون و تا تونستن بچه ها خاکبازی کردن شب تا دیروقت بیدار بودن و امروز هم تا ساعت 12 لالا منم وقت پیدا کردم برای مطالعه هوراااااااااااااااااااااااااا شاید آخرین کتابی که خوندم قبل تولد بچه ها بوده

تا الان و تو این دو روز فوق العاده بچه های گلی بودن و سر و صدا نکردیم هیچ کدوممون

الان هم از خواب ظهر بیدار شدن و هر کدوم سیم و کابل بدست دورم چرخ می خورن.................

دعواشون شد برم فعلا خداحافظ عکس هم ایشالا به زودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان امیرحسین و امیرعلی
3 تیر 91 0:27
سلام
ببوس این گلامو که دیگه اقا و خانمی شدن واسه خودشون.
شما ساکن کجایید که گرد و عبار شدید بوده؟؟


مرسی خانمی ما اهل خوزستانیم- ساکن دزفول
مامان بهار
3 تیر 91 21:40
ای جان شما دوقلو دارین. خیلی خوبه. اون هم یه دختر و یه پسر. خدا خیلی دوستتون داشته. من آرزو داشتم اینجوری بچه می داشتم اما بازم خدا را شکر بهم یه دخمل ناز و خوشگل داده که با دنیا عوضش نمی کنم. خدا نی نی هاتونو براتون نگه داره.


عزیزم مرسی که بهون سر زدین امیدوارم بهار عزیزتون همیشه سلامت و زیر سایه پدر و مادر عزیزش باشه
مامان خورشيد
4 تیر 91 12:09
ديگه دارن بزرگ مي شن و حتما شيطونيشون كمتر ميشه. بيصبرانه منتظر ديدن عكس هاشون هستم.


مرسی از لطفت عزیزم
نایسل
4 تیر 91 13:42
آخیییییییییییییییییییی عزیزز دلم خوش باشی
نایسل
4 تیر 91 13:42
قربونت برم امروز خیلی خوبم
مادر کوثر
5 تیر 91 12:25
سلام
وای قربونه این نی نیا خوشمزههههههههههه


لطف داری


رادین
5 تیر 91 15:10
انشاالله تابستانی سرشار از خوشی داشته باشین جای ما رو هم خالی کنین


مرسی عزیزم
مامانی شیما وحدیث
5 تیر 91 20:49
آخ ازدست این بچه های شیطون وبازیگوش
چرا نمیذارید مامان به کاراش برسه چرا ؟
مامانی خاک بازی مریظشون نکنه ؟
این ایام زیبا وفرخنده رو بهتون تبریک عرض میکنم .
اگه این دوتا وروجک اجازه دادن پیش ما بیا خوشحال میشیم


مرسی عزیزم حتما ایدوارم برای شما هم مبارک باشه
مامان آرشیدا قند عسل
6 تیر 91 12:54
امیدوارم زندگیتون همیشه گرمتر از گرمای این روزها باشه عروسکهامو ببوس.


مرسی عزیزم قربونت