تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

تب باربد

1391/2/19 17:39
نویسنده : مامان انیس
783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزاي دلم

امروز يكي از سخت ترين روزهاي من بوده تارا و باربد داشتند كمي بهتر ميشدن كه حدوداي ظهر باربد لرز كرد پيچوندمش تو پتو كمي بهتر شد ظهر داروهاشون رو دادم كه حال باربد يه دفعه به هم خورد

طفلكم حالي براش نمونده بود لباساشو عوض كردم هيچي هم نمي خورد كمي بعد مامان آب پرتقال آورد باربد با اشتهاي تمام خوردش و يك كم سرحال شد موقع ناهار براشون غذا كشيدم داشتن بازي مي كردن با غذا كه دوباره حال باربد به هم خورد بميرم براش كه اين دفعه اينقدر اذيت شده بابا ايمان برد خوابوندش دوباره نيم ساعت بعدش بيدار شد و كمي هم بهتر شده و تبش اومده بود پائين

تارا هم خيلي بهتره و فعاليت هاي عاديش رو خدا رو شكر از سر گرفته

هر دو شون بعد از ظهر خوابيدن و البته خداي شكر حرارت بدنشون تقريبا نرماله

تارا الان بيدار شده و اومده پشت سرم تو صندلي سرپا ايستاده مشغول خوردن بستنيه

خداي بزرگ خودت حافظ و نگهدار تمام بچه هاي دنيا باش كه به اندازه فرشتگان مقرب درگاهت معصومند و از هر گناهاي بري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نگار
19 اردیبهشت 91 17:51
سلام ماشاالله چقدر نازن خدا براتون حفظشون کنه
انشاالله باربد جونم حالش زودتر خوب میشه


مرسی عزیزم محبت دارین
نایسل
19 اردیبهشت 91 19:45
آخی ایشالاااااااااااااا که زودی خوب بشه مریض نباشه عزیززز دلم


مرسی گلم
مامان باران و بارین
19 اردیبهشت 91 23:04
آخی...ایشالا که هر چی زودتر خوب میشه و میای از شیطونیاش میگی...
بابای دوقلوها
20 اردیبهشت 91 16:33
ملیضی نه نه نههههههههههههه. خدایا تارا و باربد ما رو سلامت نگهدار
سمیرا مامان آنیتا
20 اردیبهشت 91 22:56
ای وای .... تارا و باربد خوشگلم چرا تب داشتن ؟ من فداشوووووووون
برای واکسنه یا ویروسیه ؟
ایشالا زودی گلهای خوشگلت خوب خوب بشن


مرسی عزیزم عوارض واکسن بود آنیتا خوبه؟
مامان سمیرا
21 اردیبهشت 91 14:14
سلام مامانی روزت مبارک
خسته نباشی
اخه واسه خاطر واکسن .....واکسن 18 ماهگی خیلی سخته....من از الان نگرانم .پسرم 1 ماه دیگه داره.
ببوس گل نینیهاتو.


قربونت عزیزم نگران نباش ممنونم
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:04
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامان آنیسا
22 اردیبهشت 91 14:19
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد به مادر... روزت مبارک
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 1:43
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
انشاالله فاطمه زهرا عزیزای خاله رو کمک میکنه که زود زود خوب شن



روزت مبارک مادر مهربون
مامان خورشيد
23 اردیبهشت 91 9:49
آخي كلي غصه خوردم. بلا ازشون دور باشه. الهي هرچه زودتر سرحال بشن و شيطوني كنن.
روزتون مبارك و الهي از لحظه لحظه مادر بودن غرق لذت باشيد.


مرسی عزیزم
مامان رهام
23 اردیبهشت 91 11:43
آخی نازی ایشاا... زود زود خوب شن
راستی روزت مبارک مامان پرحوصله و صبور


مرسی عزیزم